خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نقده:

دانش آموزان بسیجی،امیدان آینده انقلاب اسلامی هستند

نشست بصیرتی آسیب های اجتماعی و فردی ماهواره به همت بسیج دآنش اموزی سپاه نقده برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۰۲۳۶۶
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه نقده با اشاره به جایگاه واقعی زنان دردین مبین اسلام گفت:به تعبیر امام خمینی(ره) "از دامن زن مرد به معراج مي‌رود"، پس زن بايد بيشتر و بيشتر به جايگاه خود دست يابد.

سرهنگ پاسدار امیر اکبری افزود: از نگاه قرآن زن نقش محوري را در تربيت افراد خانواده و در نتيجه جامعه دارد. اگر خداوند قوام اجتماعي و اقتصادي جامعه را بر عهده ي مرد نهاده است، قوام تربيتي آن را بر دوش زن گذاشته زيرا زن كانون عاطفه در عالم هستي است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به مقوله ماهواه و آسیب های فردی و اجتماعی اشاره و خاطر نشان کرد: شبکه‌هاي ماهواره‌اي از جمله وسايل ارتباطي هستند که دشمن روي آنها حساب ويژه باز کرده است و استکبار جهانی و در رأس آن آمريکا که خود در دست رهبران سياسي صهيونيسم اداره می شود سعی می کنند با ابزرار ماهواره دنیای اسلام را از مسیر اصلی خود منحرف کنند.

اکبری اضافه کرد: مردم ما در اشکال گوناگون جنگ نرم و جنگ سخت با شناسایی دشمن واقعی، از انقلاب صیانت کرده اند ولی جنگ نرم همچنان در دستور کار دشمنان اصلی انقلاب اسلامی قرار دارد.

فرمانده سپاه نقده تصریح کرد:هدف دشمن در جنگ نرم،ایجاد تغییر در باورهای ماست که در این راستا تغییر در سبک زندگی ایرانی واسلامی یکی از مهمترین تاثیرات شبکه های ماهواره ای است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار