سریعترین نقاش آسیا طولانی ترین نقاشی آسیا را به کمک دانش آموزان بسیجی خواهر در هنرستان دخترانه شرف به تصویر کشید.
کد خبر: ۸۵۰۲۳۶۵
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سریع ترین نقاش آسیا به مناسبت روز امور تربیتی و تربیت اسلامی طولانی ترین نقاشی آسیا را به کمک دانش آموزان بسیجی خواهر در هنرستان دخترانه شرف بوکان به تصویر کشید.

در حاشیه ترسیم این نقاشی که در هنرستان شرف و با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد، شورش نصیری سریعترین نقاش جهان در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: این نقاشی به طول 550 متر و با موضوع «تربیت اسلامی – عفاف و حجاب» توسط 230 نفر از دانش آموزان دختر بوکانی در مدت زمان یک ساعت به تصویر کشیده شد.

وی افزود: این نقاشی در حالی رکورد طولانی ترین نقاشی آسیا بر روی کاغذ را به خود اختصاص داد که تا پیش از این دانشگاه علوم پزشکی سنندج با 500 متر رکوردار این نوع نقاشی در آسیا بود.

نصیری هدف از کشیدن طولانی ترین نقاشی آسیا توسط دانش آموزان بوکانی را، دفاع از ارزش های ایرانی اسلامی و تعمیق باورهای دینی در میان نسل جوان دانست و اظهار کرد: وجود باورهاي مذهبي در پيشگيري از افسردگي و ناهنجاری های اجتماعی بسیار مؤثر است و فقدان چنين باورهايي باعث نا امنی های اجتماعی در سطح جامعه مي شود.

شورش نصیری شهروند اشنویه ای که عنوان سریعترین نقاش آسیا را کسب کرده است یکی از نخبگان برتر کشور و از هنرمندان مشهور و چیره دست آسیایی به شمار می رود که برای به تصویر کشیدن یک اثر هنری تنها کمتر از 2 دقیقه وقت می خواهد.

ارسال نظرات