احمدی:

«راهیان نور با طعم اقتصاد مقاومتی»

قائم مقام قرارگاه شهید باقری گفت: قرارگاه شهید باقری بسته‌هایی را با محوریت اقتصاد مقاومتی تهیه و تولید کرده است و جزوات را با عنوان «راهیان نور با طعم اقتصاد مقاومتی» تولید کرده است.
کد خبر: ۸۵۰۲۳۴۴
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،صادق احمدی  در خصوص توزیع بسته‌های فرهنگی در اردوی راهیان نور اظهار داشت: با توجه به تاکیدات رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و لزوم توجه دولت به این مسئله، طی جلسه ستاد راهیان نور کشور قرار شد راهیان نور امسال با شعار «اقتصاد مقاومتی» برگزار شود.

وی افزود: قرارگاه شهید باقری بسته‌هایی را با محوریت اقتصاد مقاومتی تهیه و تولید کرده است و جزوات را با عنوان «راهیان نور با طعم اقتصاد مقاومتی» تولید کرده است.

قائم مقام قرارگاه شهید باقری تصریح کرد: در جزوات راهیان نور امسال به بحث نمایشگاه‌های پیشنهادی برای زائران و همچنین برای راهیان نور دانشگاه‌ها به منظور کمتر شدن هزینه تهیه این محصولات پیشنها‌داتی صورت گرفته است.

احمدی خاطرنشان کرد: به همه مسئولان فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها اطلاع دادیم که اگر قصد اعزام دانشجویان را به راهیان نور دارند می‌توانند با هماهنگی قرارگاه شهید باقری محصولات اقتصاد مقاومتی از جمله فیلم‌های تولید شده در این زمینه در جشنواره عمار را در قالب بسته‌های فرهنگی به آن‌ها ارسال کنیم.

منبع:خبرگزاری دانشجو

ارسال نظرات