خبرهای داغ:
بازنشر گفتگوی لاله افتخاری با «بسیج»؛

بازگویی خاطرات اردوهای جهادی، فرهنگ جهادی و خدمت رسانی را گسترش می‌دهد

نماینده مردم تهران گفت: بازگو کردن خاطرات جهادی و برگزاری این قبیل برنامه ها، باعث توسعه فرهنگ جهادی در کشور می شود و همچنین کمک می کند که افراد از ظرفیت های پنهان خود سود جسته و در این عرصه گام های بلندی بردارند.
کد خبر: ۸۵۰۲۳۲۳
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰

لاله افتخاری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری بسیج، درباره ضرورت برگزاری برنامه های همچون "شب خاطره جهادی" گفت: بازگو کردن خاطرات جهادی و برگزاری این قبیل برنامه ها، باعث توسعه فرهنگ جهادی در کشور می شود و همچنین کمک می کند که افراد از ظرفیت های پنهان خود سود جسته و در این عرصه گام های بلندی بردارند.

دبیر دوم کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه  توسعه فرهنگ جهادی در کشور می تواند استعدادها و ظرفیت های نهان افراد در هر طیف سنی به ویژه جوانان را بیدار کند، اظهار داشت: برگزاری اردوهای جهادی موجب گسترش فضای مشارکت، سازندگی، روحیه خدمت به کشور و همچنین آگاهی جوانان و سوق دادن آنها به این سمت و سو می شود.

افتخاری در پایان نقش بسیج  را در برگزاری اردوهای جهادی هدایتگر خواند و خاطرنشان کرد: نیروی مردمی بسیج همواره نقش بنیادی در همه عرصه ها داشته و همیشه در شرایط سخت و بحرانی، نقش امدادگرایانه خود را به خوبی ایفا کرده است. 


ارسال نظرات
پر بیننده ها