سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس برگزار می کند
نخستین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی راهیان نور از ششم الی دوازدهم فروردین ماه 1394 در آبادان برگزار خواهد شد .
کد خبر: ۸۵۰۲۳۲۱
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج،حسین مسافر آستانه دبیر نخستین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی راهیان نور اعلام کرد؛ این جشنواره به همت سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس و مشارکت اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان خوزستان و کمک و همیاری منطقه آزاد اروند و همکاری بسیارویژه ستاد راهیان نور از تاریخ ششم الی دوازدهم فروردین ماه در شهر آبادان برگزار خواهد شد.

وی افزود : طبق برنامه ریزی های صورت گرفته ادارات کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هر استان موظف است از بین آثارو گروه های موجود در استان بهترین گروه و با کیفیت ترین اثر هنری را انتخاب ومقدمات راهیابی آن را به این جشنواره فراهم کند .

وی تصریح کرد: برای آثار راه یافته به مرحله پایانی برنامه ریزی های دقیق و سنجیده ای صورت گرفته تا این آثار بتوانند در مناطق راهیان نور اجرای عمومی داشته باشند و پس از آن در شهر آبادان و در حضور هیئت داوران آخرین اجرای خود را به نمایش بگذارند .

وی در پایان گفت: اختتامیه این جشنواره با حضور جمعی از هنرمندان و سران لشکری و کشوری برگزارخواهد شد و به نفرات برتر جوایز ارزنده ای تعلق خواهد گرفت .

ارسال نظرات