خبرهای داغ:
مسئول نیروی انسانی بسیج سپاه شهداء در جمع رزمندگان بوکانی:
مسئول نیروی انسانی بسیج سپاه شهداء در همایش تجلیل از رزمندگان دوران دفاع مقدس سپاه بوکان گفت: مملکت امروز ما نیاز به بسیجیان با بصیرت، با ایمان ، و شهادت طلب دارد.
کد خبر: ۸۵۰۲۳۰۰
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول نیروی انسانی بسیج سپاه شهداء درهمایش تجلیل ازپیشمرگان و رزمندگان دوران دفاع مقدس سپاه بوکان که با شرکت بیش از 350 نفر در سالن همایش هتل ایزدی شهرستان بوکان برگزار گردید گفت: بیش از 6000 نفر در طرح 15 رمضان در استان آذربایجان غربی تحت پوشش قرار گرفته اند و با توجه به درخواست های فراوان بسیجیان جبهه رفته و پیگیری مسئولان سپاه شهدا و همکاری سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح استان موافقت سهمیه جدید برای ثبت نام این عزیزان مهیا شده است.

سرهنگ رضایی در خصوص خدمات ارائه شده به رزمندگان دوران دفاع مقدس افزود: از ابتدای سال 94 تمامی شرکت کنندگان در طرح 15 رمضان تحت پوشش سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح (ساتا) قرارخواهند گرفت.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به رشادت ها و دلاوری های رزمندگان دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد:امروز مملکت ما نیاز به بسیجیان با بصیرت، با ایمان ، و شهادت طلب دارد.

در ادامه همایش احمدی مدیر کل سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح ضمن تجلیل از خانواده معظم شهداءگفت : امروز ملت ما باید خود را مدیون فداکاریهای رزمندگان اسلام بدانند که برای مردم و نسل آینده امنیت،آزادی ، عزت ، غیرت و شخصیت به ارمغان آورده اند.

مدیر کل سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح آذربایجان غربی در بخش بعدی سخنان خودگفت: دشمن با ترویج استفاده از ماهواره درصدد براندازی بنیان خانواده هاست و ماهواره باعث بروز اختلافات و ناهنجاریهای فراوان در خانواده ها شده است.

ارسال نظرات