خبرهای داغ:
با حضور بازرسان اعزامي از سازمان بسيج كشور:

نظارت ستادي از حلقه هاي صالحين سپاه خوي صورت گرفت

در راستاي ارزيابي از كميت و كيفيت و نيز محسنات و معايب حلقه هاي صالحين، بازرسان اعزامي از سازمان بسيج كشور از حلقه هاي صالحين سپاه خوي بازديد نمودند.
کد خبر: ۸۵۰۲۲۹۱
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۷
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي؛ در اين بازديد، برادر رمضاني بازرس اعزامي از سازمان بسيج كشور ضمن تقدير و تشكر از زحمات تمامي عوامل اجرايي حلقه ها گفت: حلقه های صالحین بسیج هدفی جز تعلیم و تعلم ندارد و به طور مستقیم با تربيت افراد سالم و هم سو با نظام جمهوري اسلامي ايران در ارتباط است.

رمضاني در ادامه سخنان خود هدف عمده شجره طیبه صالحین و کل بسیج و سپاه را کادر سازی برای نظام و انقلاب دانست و تاکید داشت:بسیج و سپاه برای این هدف خدمت می کنند تا نظام و انقلابمان بیمه شود.

وي به بصیرت افزایی تاکید داشت و از تمامي مربيان و سرگروه ها خواست تا این مورد را در نشست هاي خود مورد بحث قرار دهندو بیشتر به آن بپردازند.

رمضاني اظهار داشت: بازدید از تمامي حلقه هاي صالحین و مشاهده فعاليت بسيجيان در اين زمينه برای ما بسیار لذت بخش است چون این امید را برای ما به ارمغان مي آورد که صالحین در تمامي نقاط وجود دارد و افرادی هستند که خالصانه کلام امام صالحین را دریافت و مشغول به کار شده اند.

در پايان اين بازديد ها از كيفيت حلقه ها و بررسي اسناد و مدارك مشكلات موجود ثبت و راهكارهاي مفيدي ارائه گرديد.

گفتني است مربيان و فرماندهان پايگاه ها نيز در ابتداي اين بازرسي گزارشي از اقدامات، ابتكارات و امورات انجام يافته توسط حلقه ها را براي بازرسان بيان نمودند.

ارسال نظرات