نماینده مردم تهران در مجلس گفت: افرادی از دولت مانند آقای نوبخت که مسئولیت‌های مالی در دولت دارند نباید امکانات دولت را صرف فعالیت‌های انتخاباتی کنند، این کار اصلاً زیبنده دولت نیست.
کد خبر: ۸۵۰۲۲۸۳
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۹
 به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج، زهره طبیب‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مورد فعالیت‌ محمدباقر نوبخت برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی گفت: افرادی از دولت مانند آقای نوبخت که مسئولیت‌های مالی در دولت دارند نباید امکانات دولت را صرف فعالیت‌های انتخاباتی کنند، این کار اصلاً زیبنده دولت نیست.

وی افزود: اگر امکانات دست هر کسی باشد و قرار باشد این امکانات را به نفع مصالح شخصی و گروهی خودش استفاده کند، باعث می‌شود اعتماد مردم از دستگاه‌ها سلب شود، بنابراین اگر مسئله‌ای ایجاد شده که شائبه‌ای در زمینه فعالیت‌ انتخاباتی اعضای دولت به وجود آورده، باعث سلب اعتماد مردم از دولت خواهد شد.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین در مورد تخصیص اعتبار به صندوق بازنشستگی نیز اظهار داشت: اطلاعاتی مبنی بر تخصیص اعتبارات میلیاردی به اعضای هیئت مدیره صندوق بازنشستگی به مجلس رسیده است، وقتی چنین اتفاقاتی در کشور می‌افتد و اموال عمومی به این شکل توسط دولتی‌ها استفاده می‌شود، برای سلب اعتماد سلامت اقدامات دولت کفایت می‌کند، حالا اگر از اموال دولتی برای انتخابات استفاده شود قطعاً شرایط را بدتر می‌کند.

طبیب‌زاده تأکید کرد: با توجه به شرایط اقتصادی شکننده مردم، اگر دولت بخواهد اموال عمومی را صرف فعالیت‌های انتخاباتی کند، قابل قبول نیست، در جایی که مردم برای گرفتن وام  2 میلیونی در شرایط دشوار هستند، روا نیست که اموال بیت‌المال اینگونه توسط عناصر دولت مورد سوءاستفاده قرار بگیرد.
ارسال نظرات