معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان با اشاره به لزوم زنده نگه‎داشتن یاد و خاطره شهدا در فضای فعلی کشور گفت: ادامه دادن راه شهدا بزرگ‌ترین مانع در تحقق اهداف مستکبران جهانی است.
کد خبر: ۸۵۰۲۲۷۹
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، محمد احمدی پور در جلسه هماهنگی مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در استانداری گیلان با اشاره به اهمیت پاسداشت شهدا اظهار کرد: ترویج اخلاق در جامعه مهمترین هدف برگزاری چنین نشست هایی است.

وی با اشاره به لزوم زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا در فضای فعلی کشور گفت: ادامه دادن راه شهدا بزرگ‌ترین مانع در تحقق اهداف مستکبران جهانی است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان با بیان اینکه تمامی مسئولین باید تلاش کنند تا فضای اجتماعی جامعه متناسب با آرمان های انقلاب باشد افزود: در کنار تمام مشکلات اقتصادی باید تلاش کنیم که فضای عمومی جامعه را به سمت آرمان های انقلاب و ارزش هایی که شهدا به خاطر آن جان خود را نثار کردند حرکت نماییم.

احمدی پور با تاکید بر اینکه کار فرهنگی اجتماعی تزیینی نیست یادآور شد: دستگاهها در کنار فعالیت های عمرانی و آبادانی باید تلاش کنند تا نظام اجتماعی را به شکل درست با اهداف انقلاب آشنا نمایند.

وی خاطرنشان کرد: به طور قطع کارهای فرهنگی اجتماعی اگر براساس منطق درست و دلیل صحیح اتفاق بیافتد مطمئنا برای نسل جوانی که آن فضا را ندیده و به آن فضا نیاز دارند اثربخش تر خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان آشنایی جوانان با سیره شهدا را یکی از نیازهای جامعه امروز در برابر توطئه های جنگ نرم دشمن برشمرد و گفت: فعالیت در زمینه شهدا کار پراجری است.

احمدی پور خاطرنشان کرد: علاقمندیم در همه امور شهدا، محوریت بنیاد شهید حفظ شود و دیگر نهادها در حوزه وظیفه خود عمل نمایند.

وی در پایان بر لزوم تشییع باشکوه شهدا تاکید کرد و گفت: مراسم تشییع و تدفین شهدا صبح روز 13 اسفندماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور گسترده مردم از روبروی سپاه ناحیه رشت آغاز و در دانشگاه فرهنگیان رشت تدفین خواهد شد.

ارسال نظرات