خبرهای داغ:
قرار است کنسرت موسیقی سنتی و کلاسیک "گروه همنوازان تیروژ" راس ساعت 16 روز سه شنبه 12 اسفند ماه که دقیقا مصادف با شب شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) است، در دانشکده هنر و معماری برگزار شود.
کد خبر: ۸۵۰۲۲۰۷
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۵
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری بسیج، به نقل از منابع آگاه و دانشجویان دانشکده هنر و معماری واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد اسلامی، قرار است کنسرت موسیقی سنتی و کلاسیک "گروه همنوازان تیروژ" راس ساعت 16 روز سه شنبه 12 اسفند ماه که دقیقا مصادف با شب شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) است، در این دانشکده برگزار شود.
پس از پرس و جوهایی که توسط خبرنگار خبرگزاری بسیج از دانشجویان هنر و معماری تهران مرکز صورت گرفت،مشخص گردید که علی رغم مخالفت دفتر فرهنگی دانشکده، اما با اصرار مستقیم "عبدالحسین مختاباد" رییس دانشکده، این کنسرت تحت هر شرایطی برگزار خواهد شد.
همه این ها در حالی است که این روزها هیئت دانشجویی دانشکده هنر و معماری در زیرزمین این دانشکده مشعول برپایی مراسم عزاداری فاطمیه هستند و تعداد زیادی از علاقمندان حتی از خارج دانشکده برای شرکت در مراسم عزارداری به این هیئت می آیند.
جای تعجب فراوان است که در حالیکه گروهی از دانشجویان ارزشی در پی برگزاری مراسم عزاداری هستند، عده ای دیگر در پی برگزاری کنسرت موسیقی می باشند و در این میان شخص رییس دانشکده نمی تواند این زمان بندی ها را مدیریت کند...
ارسال نظرات
پر بیننده ها