هفته «دوستی کودک ایرانی و قطری»،10 اسفندماه در مرکز فرهنگی کودکان قطر افتتاح شد و به مدت يك هفته داير خواهد بود.
کد خبر: ۸۵۰۲۱۴۹
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از  اداره‌كل روابط عمومي و اطلاع‌رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، هفته «دوستی کودک ایرانی و قطری» روز يكشنبه، 10 اسفندماه به همت رايزني فرهنگي كشورمان و با همکاری اداره‌کل امور فرهنگی ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرکز فرهنگی کودکان قطر افتتاح شد.

در مراسم افتتاحيه، مصطفی الملا، مدیر روابط عمومی مرکز فرهنگی کودک قطر در رابطه با اهداف برگزاری این هفته دوستی، گفت: تلاش و كوشش جهت ايجاد فضای صمیمی ميان فرزندان و تبادل تجربیات ميان مربیان پرورشی از جمله اهداف اين هفته دوستي برشمرده مي‌شود.

وی با تقدیر از رایزنی فرهنگی ايران در قطر به منظور فراهم آوردن زمینه حضور کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فعالیت‌های این مؤسسه را طي چهار دهه گذشته در كشورمان معرفي كرد.

ايجاد روابط فرهنگی، سیاسی و اقتصادی میان ایران و قطر

فالح العجلان‌الهاجری، مدیر اداره فرهنگ قطر گفت: توسعه روابط فرهنگی میان دو کشور ایران و قطر همیشه در اولویت‌های ما بوده است؛ همواره علاقه‌مند به توسعه و بسط این روابط در زمینه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی هستیم.

وي در سخنان پاياني خود به آمادگی وزارت فرهنگ قطر جهت اجرای برنامه‌هاي مختلف فرهنگی مشترک با جمهوری اسلامی ایران اشاره كرد.

اين مراسم همراه با پوشش و تنظيم خبر به وسيله روزنامه کثیر الانتشار شرق، بازديد از نمایشگاه کتاب و آشنايي با فعالیت‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پايان يافت.

گفتني است، هفته «دوستی کودک ایرانی و قطری» به مدت يك هفته با حضور دانش‌آموزان و مربيان مدارس ایرانی و قطری داير خواهد بود.

ارسال نظرات