خبرهای داغ:
احمدی گفت: این کاروان در کنگره عشایر جهاد خوزستان که فردا با حضور مدعوینی از عشایر عراق و سخنرانی رییس سازمان بسیج در اهواز برگزار می گردد، نیز شرکت می کنند.
کد خبر: ۸۵۰۲۱۲۲
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ اسماعیل احمدی معاون روابط عمومی بسیج گفت: کاروان رسانه ای ویژه برادران خبرنگار و عکاس و گزارشگر به نام و یاد مولوی شهید مصطفی جنگی زهی برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور به استان خوزستان عزیمت می نمایند.

احمدی با اشاره به آثار و دستاوردهای حضور اهالی رسانه بیان کرد: آشنایی عمیق و دقیق جامعه رسانه ای کشور با تاریخ پر افتخار و مفاخر و قهرمانان حقیقی دفاع مقدس و انعکاس راهیان نور و حضور اقشار مختلف مردمی در این مناطق، هدف اصلی برگزاری کاروان های رسانه ای است.

وی استقبال عموم رسانه ها را از شرکت در راهیان نور یادآور شده و افزود: غالب خبرگزاری ها- روزنامه ها- پایگاه های خبری و سایت های خبری و شبکه های رادیویی در این کاروان حضور یافته و به مدت 3 روز از زیارتگاه های دفاع مقدس بازدید خواهند کرد.

مشاور ریاست سازمان بسیج مستضعفین ضمن تشکر از جامعه رسانه ای کشور، اظهار داشت: نقش ارزنده رسانه ها در بازتاب فعالیت های راهیان نور در تبلیغ و استقبال مردم از این عملیات بزرگ فرهنگی کاملا مشهود بوده و تقویت حضور رسانه ها نیز بایستی مورد توجه مسئولین امر قرار گیرد.

گفتنی است به همت معاونت روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین مقرر است 3 کاروان رسانه ای طیّ اسفندماه به سرزمین های نور اعزام گردند که هفته گذشته اولین کاروان ویژه خواهران رسانه ای و هفته جاری نیز کاروان برادران به مناطق عملیاتی مشرف می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها