از سوی معاونت فرهنگی بعثه‌ مقام معظم رهبری؛
مدیر جذب و سازماندهی معاونت امورفرهنگی بعثه‌‌ مقام معظم رهبری درباره تمدید و تکمیل روند ثبت نام مداحان در طرح بهسازی مداحان توضیحاتی ارائه کرد.
کد خبر: ۸۵۰۲۰۹۳
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶


به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین علی پروانه مدیر جذب و سازماندهی معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری درباره آخرین مراحل و اقدامات انجام شده آزمون به‌سازی مداحان توضیحاتی ارائه کرد.

حجت‌الاسلام پروانه گفت: همه مداحانی که کد اعزام دارند و حداقل سابقه یکبار اعزام داشته‌اند در طرح به سازی شرکت می‌کنند. بر اساس برآوردهای ما تعداد 4764 مداح شرایط شرکت در این طرح را دارند.

وی افزود: طبق فراخوانی که اعلام کردیم، روند ثبت نام از 25 بهمن تا 8 اسفند بصورت اینترنتی انجام شد. در برخی مناطق بعثه با استقبال بیش از 93 درصدی واجدین شرایط روبرو شدیم و برخی مناطق نیز درخواست تمدید مدت ثبت نام را مطرح کردند که اکنون در حال بررسی آن هستیم.

مدیر جذب و سازماندهی معاونت امورفرهنگی بعثه‌ مقام معظم رهبری تاکید کرد: آزمون در دو بخش کتبی و شفاهی انجام می‌شود که منابع آزمون هم اعلام شده است. اگر مداحان دسترسی به منابع نداشته باشند می‌توانند آنها را از طریق مناطق بعثه دریافت کنند.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، آزمون کتبی در نیمه اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود و فرصت کافی برای مطالعه منابع آزمون وجود دارد.

حجت‌الاسلام پروانه گفت: منابع آزمون در پنج بخش احکام عمومی، عقاید، تاریخ و سیره معصومین، مقتل شناسی و آداب مداحی پیش بینی شده است. کسانی که در آزمون کتبی پذیرفته شوند می‌توانند در آزمون شفاهی شرکت کنند. پس از آن، پذیرفته شدگان آزمون شفاهی باید یک لوح فشرده از آخرین مجالس خود را برای ارزیابی تحویل بعثه رهبری دهند. نمره قبولی در هر بخش این است که مداح محترم باید حداقل 60 درصد امتیاز آن بخش را کسب کند. نمره قبولی نهایی بر اساس معدل این سه بخش و کسب حداقل 70درصد نمره نهایی است.

وی در پایان تاکید کرد: ثبت نام بصورت اینترنتی بوده و مداحان برای دریافت اینترنتی کارت آزمون باید اصل مدارک ثبت نامی را به مناطق بعثه تحویل دهند.
ارسال نظرات