فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه سرا گفت:ثبت خاطرات و وصایای شهدا باید به عنوان یک برنامه مهم فرهنگی در حوزه‌ها مستندسازی شود تا جوانان با خواندن آن مطالب جذب فرهنگ ایثارو شهادت شوند.
کد خبر: ۸۵۰۲۰۴۱
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰

آرزو محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه سرا، ضمن یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: موفقیت، آرامش و امنیت امروز جامعه ما مرهون خون شهدا است.

وی با بیان اینکه یادواره‌های شهدا باعث می‌شود تا راه انان را فراموش نکنیم و ادامه دهنده راهشان باشیم، افزود: شناساندن شهدا در ابعاد مختلف یک وظیفه شرعی و قانونی است.

فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه سرا با بیان اینکه دشمنان وقتی در مقابله با جوانان ایران اسلامی در جبهه‌ها ناکام ماندند، وارد عرصه فرهنگ شدند، گفت: تمام تلاش دشمنان کار کردن بر فرهنگ جامعه و افکار جوانان است تا آنها را از فرهنگ اصیل ایرانی، اسلامی دور کنند و فرهنگ غربی را قالب آن نمایند.

محمدی تصریح کرد: با برگزاری یادواره‌های شهدا فرهنگ ایثار و شهادت بین جوانان نهادینه می‌شود و می‌توانند در برابر اکاذیب غرب ایستادگی کنند و به سمت فرهنگ غربی پیش نروند.

وی تاکید کرد: ثبت خاطرات و وصایای شهدا باید به عنوان یک برنامه مهم فرهنگی در حوزه‌ها مستندسازی شود تا جوانان با خواندن آن مطالب جذب فرهنگ ایثارو شهادت شوند.

فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه سرا در پایان خاطرنشان کرد: امروز باید برای حفظ یاد شهدا به سمت کارهای فرهنگی پایدار برویم تا آیندگان نیز بتوانند از این ذخایر عظیم بهره‌مند شوند.

ارسال نظرات