فرماندار صومعه سرا تاکید کرد: مسئولین شهرستان موظف به فراهم آوری امکانات لازم در جهت تسهیل اعزام کاروان راهیان نور هستند.
کد خبر: ۸۵۰۲۰۳۲
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه سرا، دکتر حسین اسماعیل پور در جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای راهیان نور صومعه سرا که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس کشورمان، مردمی ترین نوع دفاع تاریخ است، گفت: هشت سال دفاع از خاک کشور، مظلوم ترین و ناعادلانه ترین نوع دفاع از نظر برخورداری از مهمات جنگی، تبلیغات سیاسی، نظامی و... است.

وی با اشاره به اینکه امنیت امروز کشور مرهون فداکاری و رشادتهای شهداست، گفت: فداکاری های شهدا را می توان به عنوان یک نماد و فرهنگ تعریف نمود تا اندیشه ها و دستاوردهای دفاع مقدس بهتر شناسانده شود.

اسماعیل پور اردوی راهیان نور را یکی از ساده ترین راههای شناخت و انتقال فرهنگ شهادت دانست و عنوان کرد: راهیان نور تلاش و راهی است برای انتقال اندیشه گذشتگان، رزمندگان، شهدا و... که برای صیانت از وطن برخاستند.

وی تصریح کرد: دیدار و بازدید از مناطق عملیاتی را باید به حدی محترم بدانیم که بازگشت از مناطق با تغییر توام باشد؛ چرا که مهمترین و بزرگترین هنر سفر و هجرت، تغییر نفس و احوالات را در پی دارد.

فرماندار صومعه سرا در پایان کلیه مسئولین شهرستان را موظف به فراهم آوری امکانات لازم در جهت تسهیل اعزام کاروان راهیان نور نمود.

ارسال نظرات