فرمانده سپاه صومعه سرا:

بیش از 400 صومعه سرایی به مناطق عملیاتی اعزام می شو ند

فرمانده سپاه صومعه سرا گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته در اسفندماه سال جاری 11 اتوبوس با برآورد 90 میلیون تومان اعتبار به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۸۵۰۲۰۲۱
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه سرا، سرهنگ کیا عاشوری در جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای راهیان نور صومعه سرا که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد،با بیان اینکه مجاهدت و شهادت سبب اقتدار و عزت کشور شده است، اظهار کرد: ابهت و صلابت کشور ایران اسلامی برای کسانی که از بیرون گود نظاره گر کشورند، ملموس تر است.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ ناب شهادت و رشادت باید نهادینه و محفوظ بماند، افزود: اگر امروز شاهد رشد و دستیابی کشور به امکانات و تکنولوژی ها می باشیم به برکت خون شهداست.

فرمانده سپاه صومعه سرا با تاکید بر انتقال فرهنگ ایثار، شهادت، آرمانها و اهداف شهدا به نسل جوان گفت: اعزام به سرزمین راهیان نور برگزاری یادواره ها، تشییع پیکر شهدا از راههای انتقال و آشنایی نسل جدید با مفاهیم شهادت و ایثار است.

وی به اعزام 372 نفر از شهرستان صومعه سرا به مناطق شمال غرب کشور در ابتدای سال جاری  اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته در اسفندماه سال جاری 11 اتوبوس با برآورد 90 میلیون تومان اعتبار به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

ارسال نظرات