خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج کارگری شهید برونسی سازمان بسیج کارگری استان قم از انجام رزمایش پدافند غیر عامل و امداد و نجات و برگزاری مسابقات فوتسال خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۱۹۷۱
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۴

جواد بداقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم با اعلام جزئیات انجام رزمایش پدافند غیر عامل گفت: این رزمایش طبق برنامه ابلاغی از طرف سپاه، روز جمعه اول اسفند با حضور یک گردان از سازمان بسیج کارگری شهید بابایی در منطقه عمومی ناحیه صنعتی امید شرکت شیر ژال قم برگزار گردید.

وی افزود: در این رزمایش که با هدف تمرین و آماده سازی نیروی های بسیجی هنگام وقوع حوادث طبیعی از جمله زلزله و یا حوادث غیر طبیعی مانند حمله هوایی اجرا شد، نیرو های بسیج در سه گام این رزمایش را پیاده سازی به اجرا گذاشتند.

بداقی ادامه داد: درگام اول اهداف و نحوه عملکرد نیروها در دو بخش پدافند غیرعامل و امداد و نجات توسط مربیان به صورت کلاسیک و تئوری توضیح داده شد و در گام دوم رزمایش به صورت صامت برگزار گردید تا نیروهای عمل کننده بصورت عملی و آزمایشی به وظایف خود آشنا شده و نقاط ضعف احتمالی بر طرف گردد و در گام سوم نیز رزمایش اصلی به اجرا در آمد.

فرمانده حوزه بسیج کارگری شهید برونسی ابراز داشت: در انجام این رزمایش حجت الاسلام عبدالمحمد عیسوی مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیچ اقشار، مسئولین معاونت عملیات سپاه، مدیران بحران استانداری، مهندس اروجی و هیت همراه و مدیران کارخانجات و اعضای شورای اندیشه و همفکری بسیج، بابایی مسئول سازمان بسیج کارگری و سید رضا موسوی فرمانده گردان شهید بابایی عمل کننده در رزمایش حضور داشتند.

مسابقات فوتسال یادمان شهید عبدالحسین برونسی

فرمانده حوزه بسیج کارگری شهید برونسی در بخش دیگری از این گفتگو ابراز داشت: به همت حوزه بسیج کارگری شهید برونسی شهرک صنعتی شکوهیه اولین دوره مسابقات حذفی فوتسال جام دهه فجر یادبود سردار کارگر شهید عبدالحسین برونسی با حضور 16 تیم از پایگاه های مقاومت بسیج کارگری و شرکتهای و کارخانجات موجود در سطح شهرک صنعتی شکوهیه درسالن فوتسال مجتمع ورزشی این شهرک برگزار شد.

جواد بداقی افزود: این مسابقات با دیدار بین تیم های شرکت کبیر پنل و شهاب تایر آغاز و فینال بین تیم پایگاه شهید زین الدین معدن منگنز با تیم اکسیر صنعت سامان و قهرمانی تیم اکسیر پایان پذیرفت.

لازم به ذکر است که مراسم اختتامیه مسابقات با حضورمسئول فرهنگی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی حجت الاسلام حیدری و مدیران کارخانجات شهرک صنعتی شکوهیه و نمایندگان کمیته امداد امام خمینی (ره) در مسجد 14 معصومه شهرک صنعتی شکوهیه برگزار شد.



ارسال نظرات
پر بیننده ها