خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان گفت: فتنه‌گر از هر گروه وجناحی که باشد سزاوار رأفت و شفقت نیست.
کد خبر: ۸۵۰۱۹۳۱
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، حجت‌الاسلام محمودزاده در جمع بسیجیان و کارکنان سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به بخش‌هایی از وصیت‌نامه شهید زین‌الدین، حب اهل بیت(ع) وبغض به دشمنان اهل بیت(ع) را مهمترین بخش دین نامید و محبت و عشق به امام حسین (ع) را رمز ماندگاری اسلام و انقلاب اسلامی دانست.

وی با اشاره به آیه 11 و 12 سوره مبارکه حشر در خصوص معرفی منافقین افزود: منافقین بنی‌نظیر خواستند رسول گرامی اسلام(ص) را به شهادت برسانند و علیه اسلام توطئه کنند اما خداوند با وحی الهی پیامبر گرامی اسلام(ص) را از توطئه آنان آگاه کرد و حضرت نیز آنان را اخراج کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به رفتار و برخورد رسول گرامی اسلام(ص) با فتنه‌گر تصریح کرد: ما نیز باید با منافقین به شدت برخورد کنیم چراکه فتنه گر از هر گروه و جناحی که باشد سزاوار رأفت و شفقت نیست.

وی با اشاره بر لفظ اخوت در قرآن کریم، یکی از اهداف ارسال رسل و انزال کتب آسمانی را برقراری رابطه اخوت بین مردم برشمرد و بر حفظ وحدت بین مسلمین تاکید کرد.

محمودزاده با بیان اینکه حتی منافقین نیز در برخی مواضع مانند دو برادر هستند، بر اجتماع ظالمانه آنان برای مقابله با اسلام و گسترش اسلام‌ستیزی و اسلام‌هراسی اشاره کرد.

وی در پایان به ذکر خصوصیات منافق از دیدگاه قرآن پرداخت و گفت: دروغگویی، قسم خوردن‌های مکرر، خودمحوری، داشتن زبانی فصیح و ظاهری آراسته اما باطنی خالی و عدم ادراک واقعیات بعد از شناخت حقیقت را از خصوصیات منافقین است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات