خبرهای داغ:
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر گفت: همزمان با روز اول ایام فاطمیه یادواره سردار شهید فتح الله نظری در مسجد جامع ملایربرگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۰۱۹۲۷
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، محمدقاسم عبدلی امروز در ستاد یادواره شهید نظری در فرمانداری این شهر با اشاره به برگزاری یادواره‌های مختلف در طی سال در شهرستان ملایر اظهار داشت: در سال 93 جای جای شهرستان ملایر با برگزاری یادواره‌های مختلف، معطر به عطر شهدا بود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر گفت: شهدای دوران دفاع مقدس سند افتخار و مظلومیت انقلاب اسلامی ایران هستند به همین سبب باید در راستای بزرگداشت و احترام آنان از هیچ کوشش فروگذار نباشیم.

عبدلی با اشاره به جریان تفحص شهید نظری و دفن این شهید در پایگاه شکاری تبریز عنوان کرد: مراسم بسیار باشکوهی در تبریز برای این شهید بزرگوار برگزار شد.

وی افزود: در مراسمی که در پایگاه شکاری تبریز برای این شهید بزرگوار برگزار شد کلنگ ساخت مقبره شهید نظری توسط برادرش در این پایگاه به زمین زده شد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر گفت: شهدا نیازی به این یادوراهها و یادمان‌ها ندارند بلکه ما نیاز به حفظ و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت داریم.

وی افزود: عزت و احترام هر ملتی و قله اوج افتخار آنان کسانی هستند که برای دفاع از مملکتشان جنگیده و کشته شده‌اند و ارزش آنان در کشور ما چندین برابر است.

عبدلی گفت: باید با جدیت تلاش کرده و فرهنگ دفاع مقدس را برای کسانی که دفاع مقدس را ندیده‌اند بازگو کرد و فرهنگ شهید و شهادت را هر چه بیشتر در جامعه گسترش داد.

وی از برگزاری یادوراه شهید نظری در روز شهادت حضرت زهرا(س) خبر داد و بیان کرد: همزمان با روز اول فاطمیه یادواره سردار شهید فتح الله نظری در مسجد جامع ملایر برگزار می‌شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر افزود: این مراسم از ساعت 10:30 صبح آغاز شده و با توجه به عزاداری هیئت‌های مذهبی در این روز تمامی دسته‌جات عزاداری فاطمی در این مراسم شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات