رئیس پژوهشکده حج و زیارت کشور با اشاره به اقدامات غیرانسانی گروهک‌ تکفیری در برخی از کشورهای اسلامی افزود: ترس غرب از گسترش اسلام ناب محمدی در جهان به‌ویژه در دل اروپا از مهم‌ترین عوامل اتفاقات امروز است.
کد خبر: ۸۵۰۱۹۰۷
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سید مهدی علیزاده‌‌موسوی ظهر امروز در همایش منادیان توحید در سنندج اظهار داشت: تلاش‌های گسترده دشمنان اسلام برای ایجاد شکاف در بین صفوف به‌هم پیوسته مسلمانان به عنوان یک اصل مهم در رشد و تعالی این دین الهی سابقه‌ای تاریخی داشته و مربوط به زمان حال نیست.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام از آغاز تاکنون برای جلوگیری از رشد روزافزون این دین الهی از تمام ظرفیت خود برای ایجاد اختلاف و دودستگی بین مسلمانان استفاده کرده‌اند، تصریح کرد: دشمن تمام توان خود را در مسیر ایجاد خدشه در صفوف وحدت جامعه اسلامی ایران به کار بسته است.

رئیس پژوهشکده حج و زیارت کشور، جریانات تکفیری از جمله سلفی، وهابی و گروهک تندرو داعش را دست‌پرورده دشمنان اسلام خواند و بیان داشت: دشمنان همواره در تلاش هستند تا با اجرای توطئه‌های پیچیده مسلمان‌کشی راه بیندازند و با این کار ریشه‌های اصلی اسلام را مورد ضربه قرار دهند.

حجت‌الاسلام علیزاده‌‌موسوی با اشاره به اقدامات غیرانسانی گروهک‌ تکفیری داعش در برخی از کشورهای اسلامی افزود: ترس غرب از گسترش اسلام ناب محمدی در جهان به‌ویژه در دل اروپا از مهم‌ترین عوامل اتفاقات امروز است.

به گفته وی، امروزه رشد اسلام در غرب بیش از مسیحیت بوده و بسیاری از مردم به‌ویژه افراد روشنفکر و اندیشمند در این کشورها به دین اسلام روی آورده و این برای استکبار جهانی و دست‌نشانده‌های آن قابل تحمل نیست.

رئیس پژوهشکده حج و زیارت کشور گفت: اسلام‌ستیزی از سوی استکبار به منظور جلوگیری از حرکت شتابان اسلام در غرب به همین منظور آغاز شد.

ارسال نظرات