مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: روحانیون ما در طول تاریخ همیشه با انواع فتنه های فرهنگی، دینی و اجتماعی مقابله کردند و در نوک پیکان مقابله با این تهدیدات و خط مقدم حفظ ارزش های اسلامی بوده اند.
کد خبر: ۸۵۰۱۸۹۷
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، پیش از ظهر امروز همایش منادیان توحید از سلسله نشست های بصیرتی طلاب اهل تسنن و تشییع استان به همت سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان، فرمانده سپاه بیت المقدس، طلاب و روحانیون استان در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج برگزار شد.

حجت الاسلام علیرضا باباشاهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 5400 شهید استان و همچنین 50 شهید روحانی اظهار داشت: فرصت امنیت، آسایش و توسعه امروز ما مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهداست.

وی بیان داشت: روحانیون ما در طول تاریخ همیشه با انواع فتنه های فرهنگی، دینی و اجتماعی مقابله کردند و در نوک پیکان مقابله با این تهدیدات و خط مقدم حفظ ارزش های اسلامی بوده اند و در کنارهمه نیروهای انقلابی به پاسداری از دین اسلام همت گذاشتند.

حجت الاسلام باباشاهی در ادامه از راه اندازی گروه های تکفیری همچون داعش به عنوان فتنه جدید دشمنان اسلام نام برد و گفت: هدف اصلی داعش ضربه زدن به اصل اسلام است.

وی بیان داشت: این گروه ها با اصل اسلام و هویت اسلامی مخالف هستند و امروزه همه ما بویژه قشر روحانی در برابر شناسایی تفکرات داعش به مردم به ویژه قشر جوان جامعه موظف هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: اگر امروز روحانیون جامعه نتواند در رسالت خود در رابطه با شناساندن چهره و اهداف گروهک‌های تکفیری به جامعه به خوبی عمل کنند، مدیون راه و خون پاک شهدا خواهند بود.

حجت الاسلام باباشاهی در پایان از تقویت وحدت در بین مسلمانان به عنوان راه مقابله با تهدیدات و توطئه‌های دشمنان اسلام نام برد و افزود: روشنگری در مورد اهداف دشمنان از مباحث مهم جامعه روحانیون می باشد.

ارسال نظرات