خبرهای داغ:
آیت‌الله علوی‌گرگانی در دیدار جمعی از پاسداران:
یکی از مراجع تقلید شیعیان در قم گفت: مردم ایران طالب جنگ نیستند بلکه حامیان ولایت هستند و در این مسیر از حضرت زهرا (س) که نخستین حامی ولایت بودند الگو برداری می‌کنند.
کد خبر: ۸۵۰۱۸۹۰
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله محمدعلی علوی‌گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیران و فرماندهان سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) استان قم طی سخنانی با اشاره به اینکه حضرت علی (ع) همیشه به سخنان پیامبر اکرم (ص) گوش می‌کردند اظهار کرد: حضرت علی(ع) همیشه به سخنان ایشان عمل می‌کردند و هیچ گاه در انجام سخنان پیامبر اکرم (ص) کوتاهی نمی‌کردند.

وی افزود: قرآن کریم تنها برای دوره خاص نیست بلکه امروز نیز می‌توانیم از آیات قرآن کریم برای تعالی و سعادت در زندگی خود استفاده کنیم و از سوی دیگر آیات قرآن کریم تنها مختص گروه خاصی از انسان‌ها نیست.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه مومنان هیچ ترسی از قیامت ندارند، اف گفت: مومنان به دلیل ایمان بر خداوند و ولایت هیچ ترسی از قیامت و مرگ ندارند.

آیت‌الله علوی‌گرگانی تصریح کرد: فتوا دادن و مرجعیت در جامعه اسلامی امری بسیاری سنگین است و کسانی که حاضر هستند مرجع تقلید بشوند مانند کسانی هستند که در هنگام فتوا دادن گردن خود را میان دیوار و در قرار داده‌اند و درد بسیاری را تحمل می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید یاری دهنده مردم باشند گفت: مسئولان سپاه حامیان ولایت هستند از همین رو باید در مسیر کسب رضای الهی و ولایت گام بردارند تا قدرت خداوند در جامعه باشند.

استاد حوزه علمیه قم خاطر نشان کرد: مردم ایران طالب جنگ نیستند بلکه حامیان ولایت هستند و در این مسیر از حضرت زهرا (س) که نخستین حامی ولایت بودند الگو برداری می‌کنند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها