خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسفراین گفت: نمایش اقتدار بسیجیان از اهداف برگزاری رزمایش بزرگ عاشقان حضرت محمد (ص) این شهرستان بود.
کد خبر: ۸۵۰۱۸۴۹
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ حمید معین، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسفراین در گفت و گو با خبرنگارما گفت: برگزاری رزمایش حضرت محمد (ص) با حضور گردان‌های بیت‌المقدس باعث یاس دشمنان شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسفراین افزود: رزمایش بزرگ عاشقان حضرت محمد (ص) در این شهرستان با حضور مقتدرانه بسیج با موفقیت برگزار شد.

وی با بیان اینکه رزمایش بزرگ عاشقان حضرت محمد (ص ) با شرکت چهار گردان بیت‌المقدس در محل پادگان قدس شهرستان اسفراین برگزار شد، تصریح کرد: رزمایش الی‌بیت‌المقدس هفتم و هشتم اسفندماه با مشارکت گردان‌های بیت‌المقدس بسیج در پادگان قدس اسفراین و شهر صفی‌آباد انجام شد.

معین با یادآوری اینکه در روز اول رزمایش ارائه آموزش به نیروها انجام شد، گفت: در روز دوم بسیجیان شرکت کننده در رزمایش تاکتیک‌های عملیاتی و امداد و نجات مقابله با عملیات دشمن فرضی را در سطح منطقه عملیاتی به اجرا در آوردند و پایان‌بخش برنامه رزمایش دو روزه حضور تمامی بسیجیان در نماز پرصلابت جمعه بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسفراین هدف از برگزاری این همایش را نمایش توان دفاعی و توانمندی‌های دفاعی بسیجیان، ارتقای آمادگی رزمی آنها و همچنین افزایش دانش و مهارت‌های تخصصی بسیجیان بیان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها