خبرهای داغ:

اعلام حمایت سردار نقدی از ستاد مردمی جایزه «باروت خیس»

سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در راستای نامه دبیر ستاد مردمی جایزه بین المللی «باروت خیس» بر حمایت همه جانبه بسیج از این حرکت روشنگرانه ظلم‌ستیز دستور دادند.
کد خبر: ۸۵۰۱۷۶۵
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در راستای نامه دبیر ستاد مردمی جایزه بین المللی «باروت خیس» بر حمایت همه جانبه بسیج از این حرکت روشنگرانه ظلم‌ستیز دستور دادند. متن اعلان حمایت سردار نقدی به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

معاونت فرهنگی اجتماعی بسیج

سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج

اینک که ابوجهل‌ها و ابولهب‌های زمان به جنگ با چهره تابناک پیامبر اعظم (ص) آمده‌اند، و اینک که یزیدیان دوران هزاران تیر زهرآگین رسانه‌ای را به‌سوی حسین (ع) پرتاب می‌کنند، و اینک که ذلت مردان، پرچم سکوت و سازش و تسلیم را در مقابل حرامیان برافراشته اند، با کمال میل و هر مقدار که می‌توانید از این حرکت روشنگرانه ظلم ستیز حمایت کنید.

سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین

پیش‌تر جشنواره مردمی باروت خیس طی نگارش نامه ای از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم خواسته بود که از این جشنواره انقلابی حمایت کند و در جشنواره بین المللی فیلم فجر، بخشی تشریفاتی را به عنوان جایزه باروت خیس مد نظر قرار دهد و هر ساله این جایزه از طریق جشنواره فجر معرفی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها