به همت بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع)؛

مرحله سوم مسابقه بزرگ کتابخوانی «حریم خورشید» آغاز شد

سومین مرحله مسابقه بزرگ کتابخوانی حریم خورشید آغاز شد و علاقمندان تا ۲۵ ماه جاری فرصت دارند در این مسابقه شرکت کنند.
کد خبر: ۸۵۰۱۷۵۵
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج،مرحله سوم مسابقه بزرگ کتابخوانی «حریم خورشید» که توسط بنیاد بین المللی امام رضا(ع) برگزار می شود،آغاز شد و علاقمندان تا 25 اسفند ماه جاری فرصت دارند در این مسابقه بزرگ کتابخوانی شرکت کنند.

مسابقه «حریم خورشید» در هر دوره 14 برگزیده دارد که  نفر اول (جایزه ویژه )، از بین کسانی که به صد درصد سوالات پاسخ صحیح داده باشند انتخاب می شود و جایزه وی،مبلغ یک میلیون تومان کمک هزینه سفر زیارتی به مشهد مقدس به همراه دو عضو خانواده خواهد بود.

هم چنین 13 برگزیده بعدی از بین کسانی که به 70 درصد سوالات پاسخ صحیح داده باشند انتخاب می شود که هر کدام مبلغ 300 هزار تومان کمک هزینه سفر زیارتی به مشهد مقدس-قم - شیراز، دریافت می کنند.

تاکنون دو مرحله از این مسابقه بزرگ کتابخوانی برگزار شده است و مرحله سوم مسابقه نیز که از هشتم اسفندماه آغاز شده است تا بیست و پنجم این ماه ادامه خواهد یافت.

شرکت در مسابقه «حریم خورشید» برای همگان آزاد و شرکت در مسابقه و دانلود سوالات به صورت کاملا رایگان است.مسابقه هر ماه برگزار می شود و نتایج هر دوره از مسابقه، بیست و هشتم همان ماه اعلام می شود و اسامی 14 برگزیده مسابقه نیز بر روی سایت شمس توس قرار می گیرد.

در هر دوره از مسابقه، سوالات از یکی از کتاب های مرتبط با امام رضا(ع) مطرح می شود وجهت دسترسی آسان شرکت کنندگان، منبع سوالات (بصورت فایل پی دی اف) در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد و در صورتی که افرادی مایل به تهیه کتاب مذکور باشند می توانند با شماره تلفن های بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)(05132283044) تماس گرفته و آن را تهیه کنند.

منبع این دوره از مسابقه کتاب رایحه رضوی(گفت و گو با میهمانان خارجی جشنواره بین المللی امام رضا(ع)) می باشد که توسط انتشارات بنیاد بین المللی امام رضا(ع) چاپ و منتشر شده است.

علاقمندان جهت شرکت در مرحله سوم مسابقه بزرگ حریم خورشید و کسب اطلاعات بیشتر به سایت شمس توس www.shamstoos.ir مراجعه نمایند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار