خبرهای داغ:
امام جمعه شیروان در جمع بسیجیان رزمایش عاشقان حضرت محمد(ص) اطاعت و بندگی خدا و پیروی از پیامبراکرم(ص)، ائمه معصومین(ع) و ولی فقیه را یکی از راه های غنی سازی معنوی انسان ها برشمرد.
کد خبر: ۸۵۰۱۷۱۰
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین حسین کوثری، امام جمعه شیروان در جمع بسیجیان رزمایش گردان های بیت المقدس عاشقان حضرت محمد(ص) در مسجدجامع شهرستان شیروان گفت: انسان غنی شده اهل دل است و توجه به خدا دارد.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم مبنی برغنی سازی معنوی در انسان ها افزود: ذات انسان ها فقر است و خداوند باید انسان را غنی سازی نماید.

کوثری اطاعت و بندگی خدا و پیامبراکرم(ص) و ائمه معصومین(ع) و ولی فقیه را یکی از راه های غنی سازی معنوی انسان ها برشمرد و گفت: پیامبراکرم (ص)،ائمه معصومین(ع) همه انسان های غنی سازی شده معنوی بودند.

امام جمعه شیروان باسفارش به جوانان بیان داشت: جوانان عزیز قدر جوانی خود را بدانید و ارتباط خود را با خدا قوی نموده و با بیان و ادبیات ائمه (ع) با خدا حرف بزنیم و قرآن بخوانیم واهل نمازشب و تهجدبوده و ارتباط خود را با خداوند قوی کرده تا در تمام میادین یک موجودی الهی باشیم.

وی اظهارداشت:با توجه به خدا،ادب،اندیشه،علم و اخلاق می توان غنی سازی شد و وقتی خدا را داشته باشیم هیچ غم و غصه و باکی هم از دنیا نخواهیم داشت.

وی در پایان افزود: یکی از سانتریفیوژهایی که انسان  را می سازد حضور در نمازجمعه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها