خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت لالجین گفت: یکی از بسیجیان لالجینی هزینه سفر حج خود و همسرش را برای کمک به جبهه مقاومت تقدیم کرد.
کد خبر: ۸۵۰۱۶۹۵
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۴

مجید چراغی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به جنایت‌های گروه‌های تکفیری اظهار داشت: امروز برادران و خواهران ما در کشورهای مظلوم مانند فلسطین، سوریه، عراق، بحرین، یمن و لبنان دچار ظلم ظالم شده‌اند و نیازمند کمک مسلمانان هستند.

وی با بیان اینکه ظالمی که به این کشورها یورش برده است دشمن اصلی و درجه یک ما است، افزود: امروز کمک به جبهه مقاومت وظیفه انسانی و شرعی هر مسلمانی است.

فرمانده حوزه مقاومت لالجین با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص) می‌فرماید«اگر مسلمانی فریاد استمداد مسلمانی را بشنود و به کمکش نرود مسلمان نیست»، گفت: جنایت‌هایی که گروه‌های تکفیری و رژیم اشغالگر قدس، آمریکا و انگلیس و دست نشانده‌های آنان به مردم مظلوم این مناطق روا می‌دارند فقط به دلیل حمایت آنان از اسلام و انقلاب است.

وی ادامه داد: کشورهایی که امروز در مقابل آمریکا و اسرائیل ایستاده‌اند اگر سیاست خود را مانند اردن، عربستان و قطر تغییر داده و بله قربان‌گوی آمریکا باشند دیگر گروه‌های تکفیری کاری با آنها نخواهند داشت.

چراغی با اشاره به جمع‌آوری کمک‌ برای جبهه مقاومت بیان داشت: از اقدامات اجرایی در این خصوص تشکیل ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت، برگزاری جلسات، سخنرانی ها، برپایی نمایشگاه‌های حقیقت عراق و حقیقت سوریه در راستای روشنگری بوده است.

وی با اشاره به کمک داوطلبانه عده‌ای که به صورت ماهانه مبلغی را برای کمک به این جبهه تقدیم می‌کنند، افزود: یکی از بسیجیان نیز هزینه سفر حج خود و همسرش را به مبلغ 2 میلیون و 500 هزار تومان به جبهه مقاومت کمک کرد.

به گفته وی آقای حسین جعفری‌باربر از روستای حسام آباد لالجین هدف خود را از این اقدام رضای خدا و کمک به مظلومان جهان عنوان کرد و بیان داشت به جای اینکه این هزینه به جیب وهابیان برود که آن را خرج مهمات و فشنگ برای سینه مردم سوریه و عراق کنند آن را به جبهه مقاومت کمک می‌کنم.

فرمانده حوزه مقاومت لالجین با اشاره به ضرورت کمک به جبهه مقاومت تصریح کرد: در حال حاضر جبهه اصلی ما سوریه است و اگر کوتاهی کنیم و این جبهه از دست برود مجبوریم در شهرهای خود با جریان تکفیری به مقابله بپردازیم.

وی با بیان اینکه می‌توان ماهانه 20 تا 30 هزار تومان را به نیت کمک به مظلومان به این امر اختصاص داد، خاطرنشان کرد: شماره حساب 22222222 بانک مهر اقتصاد بسیج نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی به جبهه مقاومت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات