خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از اعزام 200 نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور از تویسرکان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۱۶۹۴
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، محمد مالمیر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی اعزام کاروان راهیان‌نور به مناطق عملیاتی جنوب اظهار کرد:اعزام بسیجیان به مناطق جنوباز بسیجیان حوزه مقاومت محلات است که از ششم تا نهم فروردین ماه سال جدید ادامه دارد.

وی اضافه کرد: سهمیه تویسرکان در این خصوص 200 نفر با هزینه‌ای بالغ بر 24 میلیون تومان جهت اعزام برآورد شده است که با تعامل و همکاری ادارات شهرستان امیدواریم بتوانیم در خصوص مدیریت این برنامه فرهنگی به درستی عمل کنیم.

معاون فرماندار تویسرکان نیز با بیان اینکه بحث فرهنگ ایثار و شهادت و سابقه دفاع مقدس یک ذخیره بزرگ و تمام نشدنی برای کشورمان است، اظهار کرد: باید این سرمایه را با روش‌های درست و منطقی حفظ کنیم و در راستای استمرار این فرهنگ نیز تمام تلاش خود را بکار گیریم.

یحیی خورشید‌خانی انتقال تجربیات، حماسه‌های جنگ و دفاع مقدس را یکی از اهرم‌ها و مولفه‌های موفق در آشنایی نسل‌های جدید با تاریخ انقلاب عنوان کرد و افزود: مسئولان تلاش می‌کنند تا با برنامه‌ریزی و مدیریت درست در این خصوص دین خود را به نظام ادا کنند.

وی بیان کرد: امروز وظیفه همه ما حفظ و انتشار فرهنگ ایثار و شهادت است که در این راستا یکی از شیوه‌های موثر اعزام کاروان‌های راهیان‌نور به مناطق جنگی است و ما باید با تمام توان و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی در این راستا اقدام نمائیم.

انتهای پیام/


ارسال نظرات