خبرهای داغ:
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه بوعلی سینا با بیان اینکه انقلاب اسلامی آغاز نقطه بازگشت غربی‌ها و احیا هویت دینی اسلامی بود، گفت: شیوه علمای بزرگ شیعه و اهل سنت راهنمای انقلاب اسلامی در وحدت بوده است.
کد خبر: ۸۵۰۱۶۸۲
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری همایش امت واحد اسلامی زمینه ساز تمدن اسلامی را امروز بعد از ظهر با حضور اساتید و دانشجویان این دانشگاه برگزار کرد.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه بوعلی سینا در این همایش با بیان اینکه 10 درصد دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا اهل سنت هستند، اظهار داشت: این دانشجویان در یک فضای مناسب و سازنده در کنار یکدیگر به تحصیل می‌پردازند.

حجت‌الاسلاممصطفی رستمی گفت: استان‌های همدان، کردستان و کرمانشاه قطب‌های دانشگاهی منطقه غرب هستند و برای ایجاد وحدت بین دانشجویان شیعه و اهل سنت در دانشگاه‌های این استانها تلاشهای بسیاری انجام و بستر فرهنگی لازم فراهم شده است.

وی با بیان اینکه فرقه‌سازی کلید ورود و آسیب زدن به هویت فرهنگی مسلمانان است، گفت: وهابیت و بهاییت دو مولود خبیث انگلیسی‌ها هستند و امروز ایران به دلیل آزادی ندادن به فرقه جعلی بهاییت مورد محکومیت نهادهای بشری قرار می‌گیرد.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه بوعلی سینا گفت: امروزه این فرقه‌ها با گرایش‌های خاص خود مانند داعش ظاهر شده است که بیش از شیعیان، اهل سنت را مورد تاخت و تاز خود قرار داده‌اند.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی آغاز نقطه بازگشت غربی‌ها و آغاز احیا هویت دینی اسلامی بود که در جهان اهل سنت با وقوع انقلاب و بازگشت به دین اتفاق افتاد و ما معتقدیم که شیوه علمای بزرگ شیعه و اهل سنت راهنمای انقلاب بوده است.

ماموستا جلیل بهرامی‌نیا استاد دانشگاه اهل سنت نیز در این همایش گفت: براساس آیه قرآن هرگاه در میان یک جمع مسلمان کینه و دشمنی وجود داشته باشد قطعا ترک بخشی از دین خدا صورت گرفته است.

وی افزود: هرکس در جامعه به سمت تولید رنجش، دشمنی و اختلاف رود این شخص سرباز صدیق شیطان است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات