سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در پیامی درگذشت فاطمه سیلا خوری مادر گرامی شهیدان گرانقدر محمد و احمد کشوری را تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۵۰۱۶۵۵
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در پیامی درگذشت فاطمه سیلا خوری، مادر گرامی شهیدان گرانقدر محمد و احمد کشوری، را تسلیت گفت. متن پیام به شرح ذیل است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحومه حاجیه خانم فاطمه سیلاخوری مادری فداکار و فاضله که با تأسی از حضرت زهرای اطهر(س) در تربیت فرزندان خویش الگوی شایسته‌ای برای زنان شد و زینب‌گونه وصال عزیزانش شهیدان کشوری را به مقام قرب ربوی با آغوش باز پذیرفت موجب تأثر و تألم گردید.

از خداوند متعال برای آن بانوی گرانقدر که پس از سال‌ها دوری اینک در جوار فرزندان سرافراز و رشیدش آرام گرفته علو درجات و رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و اجر طلب می‌کنیم.

فاطمه سیلاخوری مادر شهیدان رشید سرلشکر احمد کشوری، از خلبانان هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بسیجی شهید، محمد کشوری شامگاه پنجشنبه و در آستانه ایام سوگواری فاطمیه(ع) در بیمارستان شفای ساری درگذشت. وی چند روز گذشته بر اثر عارضه سکته مغزی به کما رفته بود که پس از انجام مراحل درمانی در بیمارستان‌های رازی قائم‌شهر و شفای ساری شامگاه پنجشنبه، هفتم اسفندماه، دارفانی را وداع کرد و به فرزندان شهیدش پیوست.
ارسال نظرات