سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به‌ مناسبت درگذشت مادر شهیدان کشوری پیام تسلیتی صادر کرد. printنسخه قابل چاپ
کد خبر: ۸۵۰۱۶۵۳
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، به‌ مناسبت درگذشت مادر شهیدان کشوری پیام تسلیتی صادر کرد. متن این پیام به این شرح است:

والدین شهدا در تمامی لحظه‌های زندگی با برکت‌شان منشأ خیر و برکت بوده و همواره مبلغ و مروج فرهنگ ناب شهیدان، جانبازان و ایثارگران بوده‌اند.

درگذشت ام‌الشهید مرحومه مغفوره حاجیه خانم فاطمه سیلاخوری مادر بزرگوار امیر سرافراز سرلشکر خلیان شهید احمد کشوری و شهید محمد کشوری موجب تأثر و تألم گردید. بدون تردید والدین شهدا سرمایه‌های عظیمی برای ایران اسلامی هستند که در تمامی لحظه‌های زندگی با برکت‌شان منشأ خیر و برکت بوده و همواره مبلغ و مروج فرهنگ ناب شهیدان، جانبازان و ایثارگران هستند.

سلام و درود خداوند سبحان و ائمه معصومین(ع) بر روح مطهر و باتقوای آن مرحومه مغفوره که از دامان پاک او فرزندان لایق متعهد و ولایتمدار همچون دلیرمرد تیزپرواز آسمان میهن اسلامی امیر سرلشکر خلبان شهید احمد کشوری و دیگر فرزندان شجاع و ایثارگر چون شهید محمد کشوری متولد تربیت و شکوفا شدند و در راه کشور انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران جانفشانی افتخار آفرینی کردند.

اینجانب درگذشت این مادر مهربان فداکار و خادمه حضرت زهرا(س) را به خانواده محترم شهیدان کشوری و مردم ولایت‌مدار استان مازندارن تسلیت و تعزیت عرض می‌کنیم. خداوند رحمان پاداش خوبی‌ها استقامت و پایداری این مادر صبور شهیدان حماسه‌آفرین دوران هشت سال حماسه و ایثار را در سرای جاودان با فضل و کرم خویش به او عطا نماید و با فرزندان شهیدش محشور کند.
ارسال نظرات