به همت رایزنی فرهنگی ایران در بانکوک صورت گرفت
نسخه جدید ترجمة تایی کتاب «چهل حدیث» امام خمینی(ره) به همت و حمایت رایزنی فرهنگی کشورمان در بانکوک، در تایلند چاپ و منتشر شد.
کد خبر: ۸۵۰۱۶۵۰
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۴


به گزارش خبرگزاری بسیج، ویژگی‌های نسخه جدید کتاب شریف «چهل حدیث» حضرت امام خمینی (ره) شامل اصلاح نقائص ترجمه و اغلاط چاپی، حروف چینی جدید با برخی اضافات توسط مترجم، قطع رحلی و جلد سلفون با مقوای سخت و تصویر زیبایی از حضرت امام خمینی (ره) بر روی جلد و تصویری از مهر حضرت امام راحل در پشت جلد اسن که در 705 صفحه و در اولین نوبت چاپ جدید آن با تیراژ 200 نسخه، به زیور طبع آراسته گردیده است.

چاپ اول ترجمه تایی زبان کتاب چهل حدیث حضرت امام خمینی (ره) در سال 1370 و در سه مجلد و چاپ دوم در سال 1387 توسط ارایزنی فرهنگی ایران در تایلند منتشر شده است و هم اکنون نیز با توجه به نیاز نخبگان این کشور به ویژه جامعه مسلمانان و شیعیان تایلند، این کتاب شریف به زیور طبع آراسته گردیده است.

این کتاب در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب بانکوک که از تاریخ پنجشنبه 7 تا 17 فروردین ماه سال 1394 برگزار خواهد شد، با حضور مهندس مناجیت مترجم کتاب و از نویسندگان برجسته و معروف جامعه شیعیان و مسلمانان تایلند در محل غرفه رایزنی فرهنگی کشورمان رونمایی می‌شود.

ارسال نظرات