خبرهای داغ:
مسئول ستاد راهیان نور گفت: در اردوهای راهیان نور از روایتگری روحانیون پیشکسوت بهره می‌گیریم تا از امکان تحریف در روایتگری از دفاع مقدس، جلوگیری کنیم.
کد خبر: ۸۵۰۱۶۳۹
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام عباس رضوانی‌نسب، مسئول ستاد راهیان نور حوزه‌های علمیه از اقدامات و تغییرات عرصه محتوایی ستاد راهیان نور در حوزه‌های علمیه خبر داد و گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که بر جلوگیری از تحریف در مفاهیم دفاع مقدس تأکید داشتند سعی کردیم اقداماتی را در این راستا عملی سازیم و تا کنون موفق هم بوده‌ایم.

وی ادمه داد: با توجه به منویات رهبر انقلاب، برای جلوگیری از تحرف، سعی کردیم از روایت ِ روحانیونی استفاده کنیم که پیشکسوت هستند و از این جهت تلاش کرده‌ایم تا آن بخش از روایتگری اردوهای راهیان نور که بر عهده حوزه‌های عملیه گذاشته شده با موفقیت و در صحت کامل انجام شود.

مسئول ستاد راهیان نور حوزه‌های علمیه تصریح کرد: همچنین در راستای شناسنامه‌دار کردن مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس نوعی فضاسازی و تبلیغاتی را صورت داده‌ایم که در جهت معرفی یادمان‌ها انجام شود و سرداران و فرماندهان روحانی دفاع مقدس در ایم قالب به زائران مناطق عملیاتی معرفی شوند.

حجت‌الاسلام رضوانی‌نسب اظهار داشت: همانطور که می‌دانید روحانیت از نظر صنفی 12 برابر اصناف دیگر شهید تقدیم انقلاب کرده است و در عرصه نظامی و دفاعی نیز مانند عرصه‌های معنوی و تبلیغی روحانیت موفق و درخشان عمل کرده است
ارسال نظرات
پر بیننده ها