خبرهای داغ:
پدر شهید مصطفی احمدی روشن گفت: بسیجی که در هشت سال دفاع مقدس نشان داد با کمترین امکانات پای انقلاب ایستاده است بعد از جنگ نیز نشان داد که در جهت اهداف انقلاب و پیشرفت کشور از پای نخواهد نشست.
کد خبر: ۸۵۰۱۵۸۵
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹

پدر شهید مصطفی احمدی روشن در حاشیه مراسم شب خاطره جهادی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری بسیج، با بیان اینکه رژیم بعث عراق در دوران هشت سال دفاع مقدس ویرانی های بسیاری در جمهوری اسلامی ایران به جای گذاشت، گفت: پس از جنگ این خرابی ها باید ترمیم می شد و کشور به آبادانی می رسید و زمینه برای پیشرفت کشور آماده و مهیا می گردید.

وی ادامه داد: آبادسازی این ویرانی ها مستلزم یک حرکت جهادی بزرگ بود و به افرادی خاص نیاز داشت که بدون چشم داشت و تنها با هدف خدمت به کشور و انقلاب فعالیت کنند.

پدر شهید مصطفی احمدی روشن با بیان اینکه بسیج وظیفه آبادسازی این ویرانی ها و همچنین خدمت رسانی به مردم مناطق محروم را بر عهده گرفت تصریح کرد: بسیجی که در هشت سال دفاع مقدس نشان داد با کمترین امکانات پای انقلاب ایستاده است بعد از جنگ نیز نشان داد که در جهت اهداف انقلاب و پیشرفت کشور از پای نخواهد نشست.

وی با بیان اینکه من مطمئنم کار جهادی فقط از دست افرادی برمی آید که به معنای واقعی مفهوم جهاد را درک کرده و گوش به فرمان رهبری سپرده اند خاطرنشان کرد: ما نباید چشمانمان به دولت باشد؛ دولت تا حدودی مشخص به فعالیت های عمرانی و خدمت رسانی به مناطق محروم می پردازد اما این کارها کافی نیست.

پدر شهید احمدی روشن در ادامه با اشاره به اینکه خدمت به مردم مناطق محروم نیاز به نیروهایی ارزشی و کارآمد دارد گفت: به لطف خدا بسیج در این زمینه اعلام آمادگی کرده و در قالب جهادسازندگی در سال های گذشته و هم اکنون نیز با عنوان اردوهای جهادی به خدمت رسانی در مناطق محروم مشغول است.

وی در پایان نیز گفت: در طول تاریخ انقلاب شاهد این بودیم که در هر کجای کشور کمبودی وجود داشت بسیج به صورت داوطلبانه وارد عمل شد و از این پس نیز ان شاالله همین رویه ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها