فرمانده سپاه ناحیه فیروزه:

رزمايش الی بیت المقدس تداعی کننده دوران دفاع مقدس و تقويت كننده روحيه جهادي بسيجيان است

فرمانده سپاه ناحیه فیروزه گفت: رزمايش الی بیت المقدس تداعی کننده دوران دفاع مقدس و تقويت كننده روحيه جهادي بسيجيان است.
کد خبر: ۸۵۰۱۵۵۲
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶

 سرهنگ دوم پاسدار مصطفی بیدکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی گفت : رزمايش بزرگ دريادلان بسيجي در شهرستان فیروزه با شركت 2   گردان الي بيت المقدس به استعداد 700 نفر در كيلومتر10 شهرستان فیروزه در منطقه عمومی بیرم آباد برگزار شد.

فرمانده سپاه فیروزه افزود: اين رزمايش با هدف بالابردن توان رزم بسيج ، افزايش توان و دانش تخصصي اعضاي گردان، به روز نگه داشتن عناصر بسيج در گردان ، حفظ و انسجام رويه در بين نيروها و همچنين امادگي بيشتر جهت كمك به آحاد مردم در برابر حوادث و بلاياي طبيعي برگزار  شد.

وي به برنامه هاي پيش بيني شده در اين رزمايش اشاره كرد و افزود : تمرين پدافند غير عامل ،امداد و نجات ، دفاع از كوي و برزن ،عمليات تاخت ، دفاع از مراكز حساس و مهم و مقابله با ناآرامي ها و اغتشاشات شهري از مهمترين برنامه هاي اجرايي در اين رزمايش بود.

وي افزود : بسيجيان  در طول رزمايش از كلاس هاي عقيدتي، سياسي ، بصيرتي و فرهنگي نيز بهره مند شدند.

بیدکی در پايان به اجراي مراسم صبحگاه مشترك با حضور مسئولين ادارات و نهادها و فرماندهان نظامي و انتظامي شهرستان و كليه اعضاي شركت كننده در رزمايش اشاره كرد و افزود : قطعا اين رزمايش تداعي كننده دوران دفاع مقدس و تقويت كننده روحيه جهادي بسيجيان خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها