شبکه «هیسپان تی وی» برنده جایزه میکروفون طلایی انجمن ملی گویندگان مکزیک

شبکه تلویزیونی هیسپان تی وی طی مراسمی جایزه میکروفون طلایی بهترین شبکه تلویزیونی بین المللی اسپانیایی زبان را از انجمن ملی گویندگان مکزیک دریافت کرد.
کد خبر: ۸۵۰۱۵۵۰
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳


شبکه «هیسپان تی وی» این جایزه را به دلیل فعالیت برجسته خبری، ارائه برنامه‌های متفاوت و فعالیت چشمگیر اینترنتی دریافت کرد. در این مراسم اجاره‌دار ضمن اشاره به فعالیت شبکه «هیسپان تی وی» در پخش 24 ساعته اخبار، فیلم، سریال و مستند از خاورمیانه و به زبان اسپانیایی خاطر نشان کرد که با وجود تحریم‌های غرب، این شبکه با قدرت به ارائه دیدگاهی متفاوت از آنچه رسانه‌های امپریالیستی در منظر عموم می‌گذارند ادامه داده است.

انجمن ملی گویندگان مکزیک در سال 1951 تاسیس شده است و یکی از مهم‌ترین و معتبر‌ترین انجمن‌های خبرنگاری در بین کشورهای اسپانیایی زبان به شمار می‌رود. در سال 2014 نیز شبکه هیسپان تی وی موفق به کسب «جایزه بین المللی خبرنگاری» از سوی باشگاه خبرنگاران مکزیک شد.

شبکه «هیسپان تی‌وی» که دسامبر 2011 آغاز به کار کرد نخستین شبکه تلویزیونی اسپانیایی زبان در خاورمیانه است و اکنون به صورت 24 ساعته با کیفیت اچی دی (HD) در دور‌ترین نقاط جهان پخش می‌شود.

این جوایز با وجود تحریم‌های بنگاه‌های صهیونیستی و کشورهای وابسته به آن‌ها علیه شبکه «هیسپان تی وی»، «پرس تی وی» و سایر شبکه‌های برون‌مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به این شبکه اهدا شده‌اند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار