فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه در گفتگو با بسیج عنوان کرد
فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: از ابتدای نهضت سوله سازی سازمان بسیج مستضعفین، بسیج این شهرستان با مشارکت شهرداری و خیرین 13 سالن ورزشی را احداث و به بهره برداری رسانده است.
کد خبر: ۸۵۰۱۵۳۱
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵

سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ ورزش و ایجاد شادابی و نشاط در بین جوانان و نوجوانان بسیجی، ۱۳ سالن ورزشی با هزینه ای بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال درتربت حیدریهبه بهره برداری رسیده است.

وی افزود: این سالنهای ورزشی با نگاه به مناطق محروم احداث شده که در حال حاضر با ۱۶ ساعت خدمات دهی در شیاته روز به بسیجیان از استقبال خوبی برخوردار است.

گرایلی بیان کرد: شهرستان تربت حیدریه از توانمندی و پتانسیل بالایی در ورزش برخوردار است و بسیاری از ورزشکاران این شهر در مسابقات مختلف کشوری و بین المللی قهرمان و مدال کسب کردند.

فرمانده ناحیه بسیج تربت حیدریهگفت: سازمان بسیج مستضعفین دو هزار سالن را تاکنون احداث کرده که ۲۳۸ سالن آن در خراسان رضوی است.

سالنهای ورزشی بسیج تربت حیدریهدر شهرک ولی عصر(عج)، بولوار شهید مدرس، میدان بسیج، کوی چهارده معصوم(ع)، خیابان امام خمینی(ره)، مقابل میدان بار، روستای ملکی . شهرهای کدکن، رباط سنگ و بایگ احداث شده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها