خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: نقش مشورتی و نظارتی مجمع بسیج در پیشبرد امور و دستیابی به خواسته های مردم و پیشگیری از ناهنجاری‌های جامعه مؤثر است.
کد خبر: ۸۵۰۱۵۱۹
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، سعید سعیدی در مجمع بسیج شهرستان تویسرکان اظهار داشت: شناسایی و جمع‌بندی آسیب‌های مختلف با بهره‌گیری از امکانات و ارائه راهکارهای مناسب به مسئولان ذیربط، از وظایف کارگروه‌های مجمع بسیجیان تویسرکان است

وی اظهار کرد: پس از بیان طرح های ارائه شده از سوی کارگروه ها در این مجمع و بررسی موشکافانه آن، طرح ها به تصویب نهایی رسیده و سپس برای اجرا شدن به نهادها یا دستگاه های اجرایی مربوطه ارجاع می شود.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان به نقش مشورتی و نظارتی مجمع بسیج در پیشبرد امور و دستیابی به خواسته های مردم و پیشگیری از ناهنجاری های جامعه نیز اشاره کرد و افزود: بی تردید تبادل آراء، مشورت، تعامل و همکاری و بهره گیری از تفکر اقشار مختلف مردم در لایه های جامعه می تواند در راستای انتخاب بهترین تصمیمات و شاخص ترین راهکار برای حل مشکلات مؤثر باشد.

مسئول معاونت راهبردی سپاه انصارالحسین(ع) همدان نیز با اشاره به اهداف تشکیل مجامع بسیج در سراسر کشور، اظهار کرد: این مجمع در سال 89 و 90 به منظور همدلی و ارائه راهکارها و استفاده كاربردی از ظرفیت نخبگان و صاحب نظران در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در راستای حل مشكلات جامعه آغاز به کار کرد.

ایوب حضرتی عملکرد مجمع بسیج را به نوعی مشابه عملکرد مجلس شورای اسلامی دانست و تصریح کرد: هر مجمع در هر شهرستان دارای کارگروه های تخصصی ویژه ای همچون کارگروه اجتماعی، اقتصاد، سلامت و فرهنگی است که در این کارگروه‌ها همه اقشار مختلف مردم از دانش آموزان تا اساتید، بازاریان و مسئولان حضور دارند و به بیان افکار و عقاید خود می پردازند.

وی افزود: در هر کارگروه و متناسب با عنوان آن آسیب ها، تهدیدات، مشکلات و راه حل ها، ایده ها، نظرات و طرح ها از سوی اعضاء مطرح می شود و پس از بررسی کارشناسانه راهکار مورد نظر برای تصویب نهایی به صحن مجمع ارائه می شود.

در این نشست طرح پژوهشی کارگروه بانوان مجمع مشورتی بسیجیان تویسرکان توسط «فاطمه ترکاشوند» مدیر حوزه علمیه خواهران (کوثر) تویسرکان ارائه شد که با اکثریت آراء توسط اعضاء به تصویب رسید.

همچنین در این نشست بر اجرای هرچه سریعتر طرح جایگزینی کشت زعفران که در نشست قبلی مجمع تصویب شده بوده تأکید شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات