فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه‌سرا:

تاثیرگذاری به سزای برگزاری اردوهای راهیان نور در افزایش رفتار خواهران

فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه‌سرا با بیان اینکه دشمنان اسلام بعد از شکست در جنگ تحمیلی اکنون جنگ نرم را در کشور اجرا می‌کنند، گفت:برگزاری اردوهای راهیان نور در افزایش رفتار معنوی اقشار مختلف جامعه مخصوصا خواهران تاثیرگذاری به سزایی دارد.
کد خبر: ۸۵۰۱۵۱۷
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱

آرزو محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در صومعه سرا اظهار کرد:زائران مناطق عملیاتی جنوب کشور با الگو برداری از زندگی شهدا می‌توانند فتنه‌های دشمنان اسلام را خنثی کنند و این الگو برداری از زندگی شهدا مهمترین هدف راهیان نور است.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام بعد از شکست در جنگ تحمیلی اکنون جنگ نرم را در کشور اجرا می‌کنند، افزود:برگزاری اردوهای راهیان نور در افزایش رفتار معنوی اقشار مختلف جامعه مخصوصا خواهران تاثیرگذاری به سزایی دارد.

فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه‌سرا گفت:بانوان با حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور می‌توانند از رفتار و اخلاق معنوی شهدا الگو برداری کنند تا در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان به پیروزی برسند.

محمدی تصریح کرد:حوزه کوثر خواهران شهری صومعه‌سرا در اواسط اسفندماه تعداد زیادی از خواهران بسیجی را به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد:کاروان‌های اعزامی در مدت حضور خود در مناطق عملیاتی از یادمان‌های شهدا بازدید به عمل می‌آورند.

فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه‌سرا افزود:کاروان‌های اعزامی در این مدت از مناطق عملیاتی فکه، طلائیه، هویزه، شلمچه، دهلاویه، اروندکنار، فتح‌المبین و دیگر مناطق عملیاتی بازدید می‌کنند.

ارسال نظرات