خبرهای داغ:
نماینده مردم تویسرکان در مجلس:

فرهنگ غربی سبب ایجاد شکاف بین نسل‌ها شده است

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شو ای اسلامی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر ترویج و گسترش سبک زندگی اسلامی در جامعه گفت: فرهنگ غربی سبب ایجاد شکاف بین نسل ها شده است.
کد خبر: ۸۵۰۱۵۰۸
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، محمدمهدی مفتح در مجمع بسیج شهرستان تویسرکان که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد تویسرکان برگزار شد، اظهار داشت: بررسی مشکلات، تهدیدات و آسیب‌های جامعه و ارائه راهکارها با توجه به اولویت‌ها از سوی مجمع بسیج اقدام ارزشمندی است که در راستای حفظ ارزش های اسلامی و انقلابی صورت می‌گیرد.

وی افزود: برای ارائه راهکارهای عملیاتی گاهی لازم است فراتر از مرزهای شهرستان اقدام کرد، چراکه عملیاتی شدن برخی طرح‌ها نیاز به تصمیمات مدیران استانی و کشوری دارد و می طلبد این مجمع با رایزنی با مسئولان بالادستی در به نتیجه رسیدن طرح‌ها تلاش کنند.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید به سمت تجاری‌سازی علم در حوزه پژوهش رویم، از کارگروه بانوان مجمع بسیج شهرستان تویسرکان در ارائه پژوهشی جامع درباره تهدیدات و آسیب‌های پیش روی جامعه قدردانی کرد و افزود: باید پژوهش ها به سمت عملیاتی شدن رود تا با وارد شدن به زندگی مردم، مشکلات آنان حل شود.

مفتح افزود: هجوم همه جانبه و تهاجم فرهنگی غرب، کمرنگ شدن نقش والدین در انتقال ارزش‌ها به نسل بعدی، تمایل به زندگی غربی، تمایل بیش از حد به خودنمایی و خودآرایی به ویژه در بین جوانان و عدم حمایت صحیح و کامل از مشاغل خانوادگی به ویژه در حمایت از زنان بد سرپرست و بی سرپرست، پنج تهدید و آسیب بررسی شده توسط کارگروه بانوان مجمع بسیج تویسرکان است که ضرورت دارد با توجه به ارائه راهکارهای مناسب از سوی مجمع، تمامی دستگاه و نهادها در اجرای آن کوشا باشند.

وی به تأکیدات مقام معظم رهبری بر ترویج و گسترش سبک زندگی اسلامی در جامعه اشاره کرد و افزود: فرهنگ غربی سبب ایجاد شکاف بین نسل ها شده است که البته می توان با یک برنامه ریزی صحیح و بهره بردن از سبک زندگی اسلامی در همه ابعاد زندگی بر حفظ مزایای نسل قبلی تلاش کرد و با افزودن مزایای نسل فعلی، ارزش های والای حقیقی را برای نسل آینده به یادگار گذاشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار