خبرهای داغ:
سران طوایف در بازدید معاون روابط عمومی بسیج از مرزهای افغانستان و پاکستان:
معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در سفر دو روزه خود به استان سیستان و بلوچستان از طرح های اقتصاد مقاومتی بسیج و از مرزهای مشترک ایران با افغانستان و پاکستان بازدید کرد.
کد خبر: ۸۵۰۱۵۰۷
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ اسماعیل احمدی معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در سفری دو روزه به استان سیستان و بلوچستان با حضور در زاهدان، زابل، زهک، کهک و میرجاوه از نوار مرزی و نقطه صفر و مشترک جمهوری اسلامی ایران با کشور های افغانستان و پاکستان بازدید کرد.

وی در این بازدیدها، ضمن گفت و گوی صمیمانه با مرز بانان و مسافران و رانندگانی که کالاهای اساسی را صادر و وارد می کنند در جلسات و همایش های مشترک با سران طوایف مختلف استان نیز حاضر و سخنرانی نمود.

احمدی، هدف از این سفر را آشنایی با اقدامات بسیجیان در حوزه های امنیتی- اقتصاد مقاومتی و فرهنگی اعلام نموده و گفت:به زودی تولیدات مختلفی را در حوزه های خبری و گزارشی و بویژه مستند سازی از اقدامات بسیجیان مرز نشین خواهیم داشت.

مشاور ریاست سازمان بسیج به جلسات گوناگون با سران طوایف اهل سنت مناطق مختلف سیستان اشاره نموده و افزود: کلام مشترک تمامی سران و بزرگان طوایف آن بود که می گفتند " سلام مارا به مقام معظم رهبری برسانید و بگویید تا پای جان مدافع نظام اسلامی بوده و خیالشان از مرز ها آسوده باشد"

وی همچنین در همایش صدها نفر از خانواده های زابلی تصریح کرد: رسالت اصلی بسیج؛ خدمت به ولی نعمتان انقلاب می باشد که بهترین راه شکست دشمنان نیز در همین اقدامات محرومیت زدایی است.

گفتنی است معاون روابط عمومی بسیج در پایان سفر خود درمراسم اهدای هدایای ویژه بسیج به بیماران
صعب العلاج و معسرین، شرکت و خاطراتی از زندگی سراسر افتخار و ساده ی امام خامنه ای را برای مردم بازگو نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها