مدیرکل بنیاد حفظ اثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه از شش دستگاه برتر در انجام برنامه های نو در هفته دفاع مقدس تقدیر شد افزود: سپاه قدس گیلان، صداوسیما، ارتش، حوزه هنری و مرکز تکاوری سپاه تقدیر شدند.
کد خبر: ۸۵۰۱۵۰۵
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، رسول جلائی در جلسه ستاد راهیان نور استان گیلان در سالن اجتماعات استانداری گیلان، با اشاره به اثرگذاری بالای اردوهای راهیان نور اظهار کرد: راهیان نور مواجهه جامعه هدف با واقعیت است.

وی با بیان اینکه در مواجهه به این واقعیت باید 2 هدف را دنبال نمود تصریح کرد: نقش افرادی که در این واقعیت حماسه آفریدند و انتقال این رشادت ها از اهداف مهم است.

مدیرکل بنیاد حفظ اثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان با اشاره به اینکه تمامی دستگاهها در هفته دفاع مقدس فعالیت های خوبی انجام دادند گفت: در فعالیت های هفته دفاع مقدس یک میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه شد.

جلائی با بیان اینکه از شش دستگاه برتر در انجام برنامه های نو در هفته دفاع مقدس تقدیر شد افزود: سپاه قدس گیلان، صداوسیما، ارتش، حوزه هنری و مرکز تکاوری سپاه تقدیر شدند.

وی با اشاره به موضوع پایان نامه های دانشجویی که در خصوص راهیان نور انجام گرفته است اضافه کرد: در تحقیقات دانشجویی همواره مواجهه با شهدا رتبه خوبی آورده است.

مدیرکل بنیاد حفظ اثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه سخنرانی هایی که در خصوص شهدا انجام می شود از تاثیرگذاری بالایی برخوردار است یادآور شد: جنس شهید جنس متفاوتی است و خداوند برکتی به سخنرانی های مجالس شهدا می دهد که همواره از اثرگذاری بالایی برخوردار است.

جلائی با بیان اینکه در گزارشات همواه بازخورد راهیان نور مثبت بوده است خاطرنشان کرد: ایستادگی و دریافت پیام از این اردوها مهم و تاثیرگذار است.

ارسال نظرات