نمایندگان مجلس پیش از رسمی شدن جلسه علنی صبح امروز خود در نشست غیررسمی مشکلات بازنشستگان صنعت فولاد کشور را مورد بررسی قرار دادند.
کد خبر: ۸۵۰۱۴۹۳
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۱

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج، نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیش از برگزاری جلسه علنی خود، در نشست غیر رسمی به مشکلات بازنشستگان صنعت فولاد کشور پرداختند.

سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: در جلسه امروز حجت‌الاسلام ابو‌ترابی‌فرد ضمن ارائه توضیحاتی در مورد بازنشستگان صنعت فولاد، از نمایندگان خواست با طرح پیشنهاداتی نسبت به حل مشکل این بازنشستگان تمهیداتی بیاندیشند.

وی ادامه داد: قرار شد برای حل این مشکل پیش‌بینی‌های لازم در بودجه سال 94 صورت گیرد، البته در این جلسه برخی نمایندگان پیشنهاداتی را مطرح کردند که هر کدام به دلیل عدم پیش‌بینی منابع و مصارف قابل قبول نبودند، بنابراین حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد از نمایندگان خواست تا در جریان بررسی بودجه پیشنهادات مناسب را برای حل مشکلات بازنشستگان فولاد ارائه دهند تا آنها حقوقشان را به موقع دریافت کنند.

یکی از پیشنهادات مطرح شده در این جلسه طرح پیشنهادی برای الحاق صندوق بازنشستگان فولاد به صندوق بازنشستگی وزارت صنعت، معدن و تجارت بود که قرار شد برای این موضوع نظر کمیسیون تلفیق کسب شود.

ارسال نظرات