خبرهای داغ:
امام جمعه بجنورد بیان کرد: همسایه های ایران، هم اکنون باید از اینکه همسایه ای قدرتمند دارند به خود افتخار کنند و اگر مستکبران عالم آنان را می ترسانند نباید نگرانی داشته باشند.
کد خبر: ۸۵۰۱۴۵۸
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد امروز (8 اسفند) در آئین عبادی، سیاسی نماز جمعه مرکز خراسان شمالی با بیان اینکه هم اکنون ایران اسلامی در دنیا به عنوان یک الگو شناخته شده است، افزود: دشمنان جمهوری اسلامی می گویند که چرا الگو شده اید ما که گناهی نداریم اگر هنر دارید الگو بدهید.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، بیان کرد: مردم مظلوم دنیا هم اکنون نمی خواهند سرنوشت کشورشان به دست اربابان بی عرضه و شاهان بی کفایت بیافتد، چراکه این مردم که گناهی نکرده اند.

وی به حوادث کشور یمن اشاره کرد و با بیان اینکه دشمنان دست از شیطنت بر نمی دارند و امروز می خواهند یمن جنوبی، شمالی و شرقی شکل دهند، گفت: یکی از دروغ های آمریکا این است که می گوید ما می خواهیم ملت ها به ‌آزادی برسند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی؛ سوریه و لبنان و عراق نیست، گفت: داعش هم اکنون پرحرفی و ایران را تهدید می کند ولی نمی داند که ایران سرزمین قهرمانان است.

امام جمعه بجنورد همچنین به رزمایش پیامبر اکرم (ص) در ‌آب های نیلگون خلیج فارس نیز اشاره کرد و گفت: ایران امروز ‌آنقدر پیشرفت کرده است که اگر مصلحت ببیند می تواند ناوگان دشمنان را بزند.

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به اینکه همسایه های ایران اسلامی هم اکنون باید از اینکه همسایه ای قدرتمند دارند به خود افتخار کنند و اگر مستکبران عالم آنان را می ترسانند نباید نگرانی داشته باشند، گفت: ایران مقتدر برای همسایه ها خوب است و ایران ضعیف به ضرر آنان است.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی به خودباوری رسیده و هم اکنون در زمینه نظامی احتیاجی به سایر کشورها ندارد و حتی موشک و زیردریایی می سازد.

حجت الاسلام یعقوبی، در بخش دیگری از سخنان خود به پرداخت مالیات اشاره کرد و با تأکید بر اینکه همه شهروندان باید مالیات پرداخت کنند، افزود: اما کارخانه داران، ثروتمندان با وجود اینکه درآمد های زیادی دارند از دادن مالیات فرار می کنند.

وی فرار مالیاتی را خیانت به ملت و کشور دانست و گفت: هیچ کسی نباید از مالیات فرار کند.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه برخی از افراد وام از بانک بر می دارند اما به بانک بر نمی گردانند، اظهارداشت: این بد حسابی ها موجب می شود که افرادی که نیاز به وام دارند، نتوانند از تسهیلات بهره مند شوند.

وی همچنین با اشاره به نزدیک شدن عید نوروز و ایام خرید مردم، اظهار داشت: از هم اکنون باید بازار آماده باشد تا مردم تنگ دست مشکل نداشته باشند و بتوانند مایحتاج زندگی خود را تامین کنند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، با بیان اینکه بازاریان در فروش تنها به فکر سود بیشتر نباشند چرا که باید به فکر مشتری نیز بود، بیان کرد: برخی از بازاریان برای فروش محصولات خود تبلیغ می کنند اما در تبلیغ زیاده روی دارند و آن چیزی را که به فروش می رسانند، خیلی بهتر جلوه می دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها