فرمانده سپاه ناحیه بردسکن بیان داشت: رزمایش بزرگ بسیجیان نشانگر اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و حفظ انسجام بسیجیان است.
کد خبر: ۸۵۰۱۴۲۴
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ علی محبی در جمع بسیجیان رزمایش الی بیت المقدس بردسکن گفت: رزمایش بزرگ بسیجیان گردان‌های  بیت‌المقدس با عنوان سردار شهید عصمتی این شهرستان به استعداد 3 گردان در منطقه عمومی امامزاده سیدطاهر حسینی برگزار شد.

وی افزود: این رزمایش به‌صورت متمرکز در سطح استان با رمز یا محمد رسول‌الله آغاز و در این رزمایش پس از عملیات بمب باران، بسیجیان در قالب گردان‌های از پیش تعیین شده اقدام به عملیات پدافند غیرعامل و دفاع از کوی و برزن و امداد و نجات کردند.

فرمانده سپاه بردسکن هدف از برگزاری این رزمایش را بالا بردن توان رزمی بسیجیان و افزایش توان و دانش تخصصی آنها عنوان کرد

وی ضمن تاکید بر ضرورت این رزمایش گفت: اهداف این رزمایش نمایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی، حفظ انسجام بسیجیان است.

در ادامه فرماندار بردسکن افزود: هرکجا که انقلاب با بحرانی مواجه شده است با حضور به موقع بسیج آن بحران برطرف و خنثی شده است و تا به امروز این نیروی الهی بسیج، حماسه‌های بزرگی را در کشور خلق کرده است.

وی به توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان علیه انقلاب اشاره کرد و گفت: امروز بحث هسته‌ای برای ما ارزشمند است چرا که آنها هیچ‌گاه نمی‌خواهند ایران اسلامی رشد و توسعه پیدا کند.

علی‌نیا افزود: امروز ایران اسلامی ام‌القرای همه کشورهاست و با اقتدار و با نصب‌العین قراردادن فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری و حضور مردم در بحث هسته‌ای ذره‌ای عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

فرماندار بردسکن برگزاری این گونه رزمایش‌ها را در راستای ارتقای آمادگی و توان هرچه بهتر نیروها مهم توصیف کرد و گفت: با توجه به اینکه بردسکن در یک منطقه کویری قرار گرفته است احتمال هرگونه تهدید از ناحیه دشمنان وجود دارد که می‌طلبد خود را از هر لحاظ مجهز کنیم.

وی با بیان اینکه بسیج شجره طیبه و لشکر مخلص خداست، افزود: امروز بسیج در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی ورود پیدا کرده است و گام‌های موثری را در این زمینه برداشته است.

همچنین

ارسال نظرات
پر بیننده ها