خبرهای داغ:
قاسمی تشریح کرد:

عدم توجه به مباحث دینی و انقلابی در کتاب‌های درسی

عضو قرار گاه مردمی عمار گفت: با وجود کتاب هایی که امروزه به فرزندان جامعه تدریس می شود، آن ها نسبت به هویت دینی و انقلابی بی تفاوت می مانند.
کد خبر: ۸۵۰۱۳۶۴
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، سعید قاسمی عضو قرارگاه مردمی عمار در همایش هیأت های محوری و برگزیده کشور که در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی(عج) قم برگزار شد، با اشاره به ضرورت تحول نظام آموزشی کشور گفت: 12 سال از برنامه فرزندان جامعه به دست آموزش و پرورش است، فقط برنامه های فوق العاده و کوتاه مدت در دست نیروهای حزب اللهی و انقلابی قرار دارد.

 

وی افزود: به برکت خون امام حسین(ع) است که مردم در صحنه انقلاب حضور پیدا می کنند، در غیر این صورت کار خوب و ویژه ای برای باقی ماندن مردم انجام نشده است؛ متأسفانه افراد حزب اللهی و انقلابی حضور کم رنگی در رادیو و تلویزیون دارد.

 

این استاد دانشگاه با انتقاد از برخی اظهار نظرها در دانشگاه ها بیان داشت: متأسفانه در مملکت اسلامی برخی از اساتید دانشگاه از مسعود رجوی و منافقان حمایت می کنند؛ همین اساتید بودند که دانشجویان را در فتنه 88 بر علیه نظام تحریک کردند.

 

وی با انتقاد از متون درسی موجود ادامه داد: با وجود کتاب هایی که امروزه به فرزندان جامعه تدریس می شود، آن ها نسبت به هویت دینی بی تفاوت می مانند، ارزش های اصلی دینی و انقلابی باید از راه متون درسی و کلاس ها به دانش آموزان منتقل شود.

 

قاسمی با بیان این که متأسفانه برخی فقط ادعای یاری و تبعیت از تفکر امام خمینی(ره) را دارند، ابراز داشت: رسالت هیأت ها در احیا کردن و ترویج تفکرات دینی و انقلابی بسیار سنگین است، از همین رو باید به صورت انسجامی و شبکه ای عمل کنند.

 

وی با اشاره به فعالیت های تشکیلاتی دشمن بر علیه ایران در فتنه 88 عنوان کرد: در این فتنه پیچیده دشمن نخبگان را در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس اسکان می داد که آن ها وظیفه داشتند عکس و فلیم ضد ایران تولید کنند، از همین رو رهبر معظم انقلاب فرمودند که زوایای این فتنه 15 سال بعد مشخص می شود.

 

عضو قرار گاه مردمی عمار با بیان این که شخصیت استراتژیست فقط از آن رهبری انقلاب است، خاطرنشان کرد: برخی بعد از تبیین سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب، می گویند که ما هم دستور دادیم اقتصاد مقاومتی پیگیری شود؛ در این کشور فقط یک نفر دستور می دهد و بقیه باید مطیع باشند.

 

وی با اشاره به این که شهر مقدس قم در فتنه 88 نمره خوبی نگرفت، گفت: متأسفانه در آن روزها صدای رسایی از قم بلند نشد که جامعه دلگرم باشند، حتی بیت امام خمینی(ره) نیز در این وقایع سینه سپر نکردند؛ متأسفانه نشانه دموکراسی رؤسای جمهور ایران گفت وگو با کریستین امان پور خبرنگار ایرانی آمریکایی است.

 

این فعال فرهنگی افزود: یکی از محورهایی که از سوی دشمن فتح نشد و تا آخرین لحظات ایستادگی کرد هیأت افراد انقلابی بود؛ متأسفانه در فضای های پایگاهی و هیأتی درگیری های بیهوده بسیاری وجود دارد که سبب بازماندن از انتقال ارزش ها می شود.

 

وی با بیان این که بالاترین تشکیلات و انسجام در کار هیأتی وجود دارد، اظهار داشت: افراد هیأت را بر اساس نیت الهی و انجام کارهای تربیتی بر نسل ها راه اندازی می کنند در راستای آشنا کردن جامعه با معارف حسینی تلاش دارند، همین هیأت ها سبب تربیت بچه های انقلابی خط نگه دار می شود.

 

این استاد دانشگاه با اشاره به راهپیمایی شکوه مند اربعین ادامه داد: مانور 25 میلیون نفری شیعیان در یکی از ناامن ترین مناطق جهان اقتدار اسلام و شیعه را به رخ جهانیان کشید، متأسفانه هنوز برخی از مسؤولان به این مانور اعتقاد ندارند، آمریکا و داعش از عکس های نصب شده در مسیر به وحشت افتادند.

 

وی با بیان این امروز دشمن بر روی هیأت ها دست گذاشته است، ابراز داشت: دشمن که از هیأت های انقلابی در فتنه 88 ضربه خورده اکنون به دنبال نابودی و انحراف آن است، چرا برخی هنوز به استراتژی راه قدس از کربلا می گذرد ایمان ندارند.

 

قاسمی ارتباط گیری تشکیلاتی با افراد دیگر کشورها را ضروری دانست و عنوان کرد: افراد هیأتی می توانند با ارتباط گیری با افراد دیگر کشورها مفاهیم ناب و ارزشی انقلاب را منتقل کنند؛ اگر هیأتی ها عرصه را خالی کنند انقلاب صدمه خواهد دید.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار