خبرهای داغ:
سردار پاکپور در جمع خبرنگاران:
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: سلاح‌های جدیدی را در رزمایش پیامبر اعظم(ص) 9 مورد آزمایش قرار دادیم، که توانستند اهداف مورد نظر ما را به خوبی مورد هدف قرار دهند.
کد خبر: ۸۵۰۱۲۹۷
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در رزمایش پیامبر اعظم(ص)9 دفاع هوشمند را با استفاده از تاکتیک‌های پدافند غیرعامل انجام دادیم، گفت: سلاح‌های جدیدی را در این رزمایش مورد آزمایش قرار دادیم، که توانستند اهداف مورد نظر ما را به خوبی مورد هدف قرار دهند.

وی افزود: برخی از این سلاح‌ها توسط جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه ساخته شده‌اند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در ادامه گفت: یگان‌هایی که در عملیات‌های امروز عمل کردند هیچ حرکتی نداشته و کاملاً پنهان بودند؛ و اگر دشمن به هر شکلی بخواهد مواضع ما را رصد کند، این کار برای او میسر نخواهد بود.

سردار پاکپور با بیان اینکه ما امروز نبرد ناهمطراز را تمرین کردیم، افزود: یگان‌های ما تمرینات زیادی را در طول سال انجام می‌دهند؛ و ما امروز توانستیم تمامی این تمرین‌ها را که به‌صورت تئوری در دانشکده‌های نیروی زمینی سپاه آموزش داده بودیم، در صحنه عمل انجام دهیم.

فرمانده نزسا در پایان خاطرنشان کرد: پیام رزمایش ما برای دوستان صلح و دوستی است؛ ولی آنهایی که فکر تهدید علیه ما را در ذهن دارند خواهند دانست که اقتدار نیروی زمینی سپاه آنها را نابود خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها