خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۵۰۱۲۹۲
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضفعین طی سخنانی در دومین روز از چهارمین هم‌اندیشی جهادگران بسیجی که در شهرستان طبس در حال برگزاری است، اظهار داشت: سرزندگی و نشاط گروه‌های جهادی بالاست و ما نسبت به توانمندی نسل جدید، تردید نداریم، چرا که توسط همین نسل، حماسه‌های بزرگی خلق شده است.
وی فلسفه راه‌اندازی گروه‌های جدید را همان فلسفه بسیج دانست و افزود: همانطور که حضرت امام خمینی(ره) فرمودند «بسیجی به دنبال آباد کردن دنیاست، اما خود اهل دنیا نیست».

وی ادامه داد: بسیجی تعالی خود را در خدمت به مردم و محرومان می‌داند که البته هنر ما این است که بتوانیم این کار داوطلبانه را به صورت منظم دربیاوریم تا بتوانیم از آن بهره‌برداری بهتری کنیم.

وی ضمن تأکید بر لزوم داوطلبانه ماندن نیروهای بسیجی و به ویژه نیروهای شرکت‌کننده در اردوهای جهادی تصریح کرد: رزمندگان در دوران دفاع مقدس نیز به صورت داوطلبانه دلی و عاشقانه در صحنه‌های جنگ حق علیه باطل حضور می‌یافتند که امروز نیز باید این روحیه در بین جوانان بسیجی حفظ شده و مدیران بسیج سازندگی و اردوهای جهادی نباید جلوی شور و اشتیاق و ابتکارات نیروهای جهادی را بگیرند، بلکه باید به روش اغنایی بر دل‌ها مدیریت کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها