خبرگزاری بسیج: استاندار تهران از افتتاح 902 پروژه عمرانی، آموزشی و ورزشی در سطح استان همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۱۱۶۵
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۱

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مهندس هاشمی که برای افتتاح 8 پروژه در شهرستان ری حضور یافته بود، با اعلام این مطلب افزود: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 2663 میلیارد تومان اعتبار آماده بهره برداری شده است که از این میزان 80 پروژه سهم شهرستان ری بوده و برای اجرای آن 280 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه عزت و سربلندی و نجات هر کشور متکی به تولید آن کشور است، گفت: با وجود تحریم ها، کاهش قیمت نفت و فشارهایی که از سوی دشمنان نظام بر کشور ما تحمیل شده است؛ مردم عزیز ما سال گذشته حماسه اقتصادی را رقم زد و امیدواریم با تکیه بر اقتصاد مقاومتی روز بروز شاهد پیشرفت های بیشتر در جهت رفاه مردم و خنثی کردن توطئه های استکبار باشیم. هاشمی بر ایجاد اشتغال حتی برای یک نفر تاکید کرد و افزود: ایجاد شغل برای یک نفر زندگی یک خانواده را تضمین می کند و به همین نسبت هر چه تعداد مشاغلی که برای جوانان ایجاد می شود، زندگی ده ها خانواده تامین خواهد شد و با وجود ثروت ذخایر و معادن عظیم و موقعیت استراتژیک کریدور هوایی که داریم باید به طور صحیح از این ثروت خدادادی بهره بگیریم.

اولین پروژه ای که با حضور استاندارتهران، فرماندار ویژه شهرستان ری، روسای ادارات و تنی چند از مسئولان استانی و اصحاب رسانه به بهره برداری رسید، آموزشگاه 16 کلاسه طواف و معماریان بود که در زمینی به مساحت 2653 متر مربع و زیر بنای 1971 متر مربع ساخته شده که با بهره برداری آن بخشی از مشکلات فضای آموزشی منطقه مرتفع شده است.

بهره برداری از پروژه بهسازی محور غنی آباد – امین آباد به طول 3100 متر، ساختمان دفتر شورا و دهیاری روستای قاسم آباد تهرانچی، خانه بهداشت روستای محمود آباد از دیگر پروژه هایی بود که به بهره برداری رسید. همچنین استاندار تهران و هیات همراه با حضور در خانواده شهید علی بادفر و تجلیل از خانواده معظم این شهید، پروژه شبکه آب آشامیدنی تصفیه شده روستای محمود آباد را با بازکردن شیر آب خانه این خانواده معزز متبرک و افتتاح کرد.

افتتاح پل غیر همسطح امام حسین(ع) یکی از مهم ترین پروژه هایی بود که در بخش کهریزک به بهره برداری رسید. با توجه به بافت صنعتی این منطقه، محور جاده قدیم تهران – قم شاهراه مواصلاتی منطقه بوده و دارای ترافیک سنگینی بوده و ابتدای بلوار 60 متری شور آباد کهریزک یکی از حادثه خیز ترین نقاط بوده که تلفات مالی و جانی زیادی تاکنون برای ساکنان و مسافران عبوری این محور تحمیل کرده است و خوشبختانه با بهره برداری از این پروژه معضل بزرگی در شهرستان مرتفع شده است.  

افتتاح کارخانه خوراک دام و طیور با ظرفیت 48هزار تن در سال در زیربنای 2500 متر مربع و صرف هزینه ای بالغ بر 50 هزار میلیون ریال  از دیگر پروژه های بهره برداری شده بود که برای 18 نفر به طور مستقیم و برای 36 نفر به طور غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.  در ادامه کلنگ ساخت ساختمان آتش نشانی قاسم آباد تهرانچی و کلینیک درمانی تخصصی 100 تختخوابی تامین اجتماعی شهر حسن آباد به زمین زده شد و عملیات اجرایی این پروژه ها به منظور تامین رفاه بیشتر مردم منطقه بر زمین زده شد.

  

ارسال نظرات