کد خبر: ۸۵۰۱۱۲۹
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۰
خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه
دبیرکل حزب کارگزاران با اشاره به اینکه در بعضی از بخش‌ها مثل برگزاری نماز جمعه این مسایل خیلی زیاد محقق شده، تصریح کرد: «اما آیا نماز جمعه ما مسایل همه مردم را پوشش می‌دهد.»

وی که به اتهام فساد اقتصادی سال های قبل محکوم شده است با تایید شیوه ی حکومت داری پادشاه خوانخوار عربستان ، از ابراز خوشحالی شیعیان! در پی مرگ این شاه وهابی انتقاد کرد و گفت :«الان می‌بینید که وقتی یک آدمی از مجموعه حاکمیت عربستان حذف می‌شود، اعلام می‌کنند که در این ٢٠سال، دومین ذخیره ارزی جهان را برای کشور خودش اندوخته؛ حال در همین ١٠سال ما با ذخایر ارزی خود چه کردیم؟... من به آمارهای دیگر کاری ندارم و به این هم کاری ندارم که کسی از مرگ ایشان خوشحال یا ناراحت شود. به اینکه اخلاق اسلامی چه می‌گوید و ما باید چگونه با دیگران برخورد کنیم هم کاری ندارم!به این هم کاری ندارم که آیا حضرت امیر، اخلاقش اینطور بود که مثلا وقتی یکی از کسانی که حق ایشان را غصب کرده بود، از دنیا رفت ابراز خوشحالی کرد؟ آیا تبریک گفت؟ آیا اخلاق شیعه و اسلامی این است؟ ما نمی‌توانیم بگوییم چون دنبال ارزش‌هایمان بوده‌ایم چنین وضعیتی داریم. ضمن اینکه ارزش‌ها را هم با همین ظواهر مذهبی مثل حضور در مساجد برای خواندن نماز می‌توانیم با کشورهای اطراف خودمان مقایسه کنیم.»

کرباسچی که پیشتر به عنوان کارشناس در تلویزیون سازمان جاسوسیCIA حضور یافته بود ،با زیر سوال بردن همه ی دستاورد های نظام و زیر سوال بردن شیوه ی حکومت داری جمهوری اسلامی یادی از یک فتنه گر کرد و ادامه داد :« «کارآمدی این نیست که ما بعد از ٣٠سال به مردم حرف‌هایی را بزنیم که در زمان جنگ هم به مردم اینطور حرف‌ها را نمی‌زدیم. مگر در زمان جنگ با همه سختی‌های شرایط آن زمان، نخست‌وزیر وقت (میرحسین موسوی)یک‌بار به مردم گفت که چون ما جنگ داریم و نیاز به ارز داریم، شما یک‌وعده در روز غذا بخورید؟ آیا امام در سخنرانی‌هایش به مردم چنین چیزی گفت؟ مردم تا کی می‌توانند با این روش زندگی کنند؟ البته توقع هم نداریم که دولت یا حکومت بیاید و بین مردم پول توزیع کند. چون این هم روش اداره کشور نیست.»»

گفتنی است مثلث فتنه 88 و ارتجاع تروریست اعراب خاورمیانه به رهبری آمریکا و اسرائیل در تمام سالهای اخیر پشتیبان یکدیگر بوده‌اند.

ارسال نظرات